Mô tả công việc
Handle Customer Service activities
- Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
- Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
- Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)
Office Tenant Event
- Make a plan and organize office Tenant Events
- Prepare gift to welcome new tenant or on holiday
Control Office Expenses and Purchasing jobs
- Make Plan and Control Budget for Office and WF
- Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
- Process vendor selection
Parking Registration
- Explain clearly parking registration procedure for customer
- Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
- Coordinate with LCH team to issue Parking Card
Office Parking Revenue
- Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
- Make the Office Parking Revenue Report.
- Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt
Processing Construction Renovation Project and Build to suit office
- Make a plan for renovation projects and request Budget.
- Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
- Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
- Handle problems caused by construction affecting customers
- Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues
Yêu cầu công việc
- English (Reading, Writing: advance level up, Speaking and Listening: intermediate level up, or above IELTS 6.0)
- Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
- At least 2 years of experience in customer service and operations support
- Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or a related field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
- Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
- Support for parking, lunch, tea, and coffee
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.
Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:
· Cổng thông tin điện tử
· Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục
· Hệ thống quản lý thư viện điện tử
· Mạng giáo dục eNetViet
· Sổ liên lạc điện tử