Việc làm Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Cập nhật 29/09/2024 16:40
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Office Customer Service - Senior Staff
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
43 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lotte Center Hà Nội

Mô tả công việc

Handle Customer Service activities

  • Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
  • Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
  • Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)

Office Tenant Event

  • Make a plan and organize office Tenant Events
  • Prepare gift to welcome new tenant or on holiday

Control Office Expenses and Purchasing jobs

  • Make Plan and Control Budget for Office and WF
  • Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
  • Process vendor selection

Parking Registration

  • Explain clearly parking registration procedure for customer
  • Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
  • Coordinate with LCH team to issue Parking Card

Office Parking Revenue

  • Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
  • Make the Office Parking Revenue Report.
  • Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt

Processing Construction Renovation Project and Build to suit office

  • Make a plan for renovation projects and request Budget.
  • Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
  • Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
  • Handle problems caused by construction affecting customers
  • Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues

Yêu cầu công việc

  • English (Reading, Writing: advance level up, Speaking and Listening: intermediate level up, or above IELTS 6.0)
  • Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
  • At least 2 years of experience in customer service and operations support
  • Bachelor’s degree in Business Administration, Operations Management, or a related field

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
  • Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
  • Support for parking, lunch, tea, and coffee
Khu vực
Báo cáo
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Z5-46 TTTM LePARC, KM 1,5 Pháp Vân, CV Yên Sở, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Hà Nội

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.

Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:

·       Cổng thông tin điện tử

·       Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục

·       Hệ thống quản lý thư viện điện tử

·       Mạng giáo dục eNetViet

·       Sổ liên lạc điện tử

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Bạn làm việc tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Click để đánh giá