Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Office Customer Service - Senior Staff
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
43 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 15
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 15
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển:
26/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
27/08/2024
Hình thức:
Full-time
Kinh nghiệm:
Trên 2 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Phòng 1701, Tầng 17 tòa Tây, Trung tâm Lotte Hà Nội, 54 Liễu Giai, Phường Cống Vị, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Mô tả công việc
Handle Customer Service activities
Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)
Office Tenant Event
Make a plan and organize office Tenant Events
Prepare gift to welcome new tenant or on holiday
Control Office Expenses and Purchasing jobs
Make Plan and Control Budget for Office and WF
Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
Process vendor selection
Parking Registration
Explain clearly parking registration procedure for customer
Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
Coordinate with LCH team to issue Parking Card
Office Parking Revenue
Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
Make the Office Parking Revenue Report.
Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt
Processing Construction Renovation Project and Build to suit office
Make a plan for renovation projects and request Budget.
Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
Handle problems caused by construction affecting customers
Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues
Handle Customer complaints and request to resolve. Follow up to handle issues completely
Instruct Tenants all necessary Procedure from Fit Out Beginning until Moving in
Issue apologize Letter, carry out compensation procedures, insurance claims for any incidents (if necessary)
Office Tenant Event
Make a plan and organize office Tenant Events
Prepare gift to welcome new tenant or on holiday
Control Office Expenses and Purchasing jobs
Make Plan and Control Budget for Office and WF
Prepare enough necessary Documents to get Approval and accept Payment for Office and shared Office Expenses.
Process vendor selection
Parking Registration
Explain clearly parking registration procedure for customer
Collect daily request of office tenants to summarize the file sending to LCH team to update on the parking system.
Coordinate with LCH team to issue Parking Card
Office Parking Revenue
Posting Parking card and monthly Parking Fee on SAP
Make the Office Parking Revenue Report.
Cooperate with Finance Team to follow up overdue Debt
Processing Construction Renovation Project and Build to suit office
Make a plan for renovation projects and request Budget.
Work with technical teams to prepare specifications for construction project.
Follow up to construction schedule to ensure construction progress and payment plan.
Handle problems caused by construction affecting customers
Process Payment, conduct construction acceptance, warranty requests, and repair arising issues
Yêu cầu công việc
English (Reading, Writing: advance level up, Speaking and Listening: intermediate level up, or above IELTS 6.0)
Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
At least 2 years of experience in customer service and operations support
Bachelor's degree in Business Administration, Operations Management, or a related field
Microsoft Office skill: word, excel, power point (advance level)
At least 2 years of experience in customer service and operations support
Bachelor's degree in Business Administration, Operations Management, or a related field
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary with comprehensive benefits: regular health check-ups, team-building activities, paid leave, holiday gifts, etc
Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
Support for parking, lunch, tea, and coffee
Full insurance coverage: social insurance, 24-hour insurance, health insurance
Support for parking, lunch, tea, and coffee
Khu vực
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Z5-46 TTTM LePARC, KM 1,5 Pháp Vân, CV Yên Sở, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Hà Nội
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.
Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:
· Cổng thông tin điện tử
· Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục
· Hệ thống quản lý thư viện điện tử
· Mạng giáo dục eNetViet
· Sổ liên lạc điện tử
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Bạn làm việc tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Click để đánh giá