Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint, ...
• Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
• Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Yêu Cầu Công Việc
• Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English.
• Ability to adapt and work well under pressure in a fast-paced environment.
• Ability to take ownership and solve problems.
• Positive and resilient attitude.
• Minimum high school diploma or equivalent.
• At least 6 months in Customer Service role.
Work Time: 24/7, 2 days off per week, arranged by team leaders.
• Day Shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00; 12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
• Night Shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00; 21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Salary
• Base salary: 7.500.000vnd/month.
• Meal Allowance: 500.000vnd/month.
• Voice allowance: 1.000.000vnd/month (If the candidates handle voice).
• Complexity allowance: 2.000.000vnd/month (If the candidates handle voice for Flight Ticket and Reservation).
• Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000vnd.
Benefits
• 14 Annual leave per year.
• Computer provided.
• 100% English Environment.
• Global training program.
• Annual review.
• 13th pay salary.
Venue: Tower 1, OneHub Saigon, Lot C1-2, D1 Street, Saigon Hi-tech Park, Thu Duc City, Ho Chi Minh City, Viet Nam
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 7,5 Tr VND
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.
Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:
· Cổng thông tin điện tử
· Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục
· Hệ thống quản lý thư viện điện tử
· Mạng giáo dục eNetViet
· Sổ liên lạc điện tử