Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Duties & Responsibilities
Responsibilities include, but are not limited to:
Receive Customer feedback and record feedback on Savyu system.
Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Provide information and details.
Work closely with other departments
Yêu Cầu Công Việc
Job requirements
1 year + experience in customer service, sales admin is a plus.
Good command of English and MS. Office.
Positive attitude, self-discipline, good communication.
Phone Skills - Strong phone contact handling skills and active listening.
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
Quick learner.
Ability to work independently in a fast paced environment.
Benefits
Salary: from 8.000.000 - 10.000.000
Full package benefits for employees in accordance with Labor Law
Full 12 days leave, 5 days sick leave in year
Attitude bonus, Performance bonus
Start-up working environment allows you to grow and develop fast
Free parking.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: 8 Tr - 10 Tr VND
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.
Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:
· Cổng thông tin điện tử
· Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục
· Hệ thống quản lý thư viện điện tử
· Mạng giáo dục eNetViet
· Sổ liên lạc điện tử