Việc làm Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Cập nhật 29/09/2024 16:40
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Senior Customer Journey Management Specialist
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
43 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Provide operation support and propose operational solutions for ongoing journeys to ensure a seamless user journeys: address user issues, and collaborate with operational stakeholders (Product; Customer, IT ...) in case of system errors.
  • Participate in the development and implementation of the project
  • Participate in the development of product digitization features in the customer journey
  • Support to design and develop digital products & features (part of the digital journey) according to Agile methodology
  • Coordinate with related departments (Products, OPS, IT) to support the development of initiatives, digitization projects, launch (go-live), monitor performance to achieve expected results
  • Responsible for supporting the development of a specific implementation timeline and implementing, monitoring the implementation of digital initiatives/projects to ensure the correct implementation according to the timeline approved by the BOD
  • Responsible for monitoring, updating and reporting to the manager on implementation progress, costs and issues during implementation;
  • Responsible for working with related units to assist in solving arising problems/risks during implementation/project monitoring/initiatives/change requests
  • Prepare reports for management and deliver to related parties
  • Communicate with related party to update about project progress
  • Creative thinking, propose new digital solutions/journeys to enhance CVP, process & service providing for business units.
  • Report issues to line managers in assigned tasks

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor Degree in Business/ Banking/ Finance/ Information Technology
  • At least 2 - 4 years of experience in project management/product development, especially in digital journeys/products related to retail credit card & consumer lending products
  • Language requirements – Fluent Vietnamese & English
  • Computer skills: skills in Microsoft Office applications (Powerpoint, Project)
  • Good communication and presentation skills
  • Problem solving and negotiation skills

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
số 9 Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Z5-46 TTTM LePARC, KM 1,5 Pháp Vân, CV Yên Sở, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Hà Nội

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.

Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:

·       Cổng thông tin điện tử

·       Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục

·       Hệ thống quản lý thư viện điện tử

·       Mạng giáo dục eNetViet

·       Sổ liên lạc điện tử

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Bạn làm việc tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Click để đánh giá