Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Khách hàng của AOBA VN có tập đoàn mẹ là một công ty có lịch sử hình thành từ hơn 100 năm tại Nhật Bản, một trong những nhà sản xuất đồng thời là nhà cung cấp vòng bi (bearings) hộp số, cần trục trước, .. lớn nhất thế giới cho thị trường công nghiệp và xe hơi, máy bay… Công ty đã đặt chân đến 27 nước trên thế giới.
Tại Việt Nam, từ văn phòng đại diện đã phát triển thành công ty và đang ngày một lớn mạnh với các khách hàng chủ chốt như Honda, Yamaha,…
NỘI DUNG CÔNG VIỆC
1. Customer Service (70%)
a. Sales support
– Receive customer’s order.
– Update delivery schedule, prepare delivery order sheet and relating documents , cooperate with warehouse vendor to arrange goods delivery to customer on time.
– Analyze order and forecast data and discuss with sales team to see demand trend and fluctuation
– Cooperate with accounting department to issue invoice to customer;
– Prepare documents per requirements following customer’s payment process
– Update data to systems, make reports as requested.
– Response to requests from customers
b. Purchasing and Inventory Planning:
– Mornitor and manage stock on hand daily to ensure delivery to customers
– Issue order to factories, control price, follow standard stock and purchasing budget
– Follow up incoming shipments from factories.
– Warehouse and logistics
– Cooperate with logistics agency to be responsible for all related documents, procedures, process for import and export (HS code, tax rate, CO, customs clearance…)
– Follow up together with logistics agency to finish import-export procedure in time and efficiently
– Supervise/instruct warehouse to ensure smooth inbound and outbound, and proper warehouse operation
– Control relating fee/cost
2. Office administrative (30%)
– Handle incoming call, welcome guest, book hotel, airlines, restaurant for business trip and welcome guest
– Purchase and control stationary, office equipment, follow up on repairs and maintenance of premises and office equipment.
– Claim and manage office expense: office rental, car rental, telephone fee, electricity and parking fee, etc.…
– File and store admin contracts in HCM office
– Other tasks requested by management
QUYỀN LỢI
- Attractive Salary, bonus package
- Insurance as Vietnam’s labor law
- Work in a dynamic and friendly environment.
- Opportunity to learn and improve technical skills by international standar
- Opportunity of promotion
THÔNG TIN KHÁC
- Working Time : Morning: 8:30-12:00/ Afternoon: 13:00 – 17:30
- Working days: Mon to Fri
Yêu Cầu Công Việc
- Age Range: 24-30
- Strong education background with at least a Bachelor’s Degree, major in Economy and Business Adminitrative is preferable
- Two years and above of relating experience
- Good communication skills (writing and speaking) in English.
- Good work ethics,capacity to learn and adapt to changing at work
- Positive-minded, strong in organizing, good skill of time management
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.
Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:
· Cổng thông tin điện tử
· Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục
· Hệ thống quản lý thư viện điện tử
· Mạng giáo dục eNetViet
· Sổ liên lạc điện tử