Việc làm Cổ phần Tập đoàn HALO

Cập nhật 16/09/2024 18:24
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Tập đoàn HALO
Executive Assistant to CEO
Cổ phần Tập đoàn HALO
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 1500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Company:

- Involve in developing KPIs and performance evaluation to all departments, especially HR, Accounting, Sales and Import-and-export department.

- Analyze and synthesize all departments’ reports to present to BOD.

- Involve in problem-solving process to prevent the risk or to enhance the whole operational efficiency.

- Communicate directly and on behalf of CEO internally and externally.

- Support BOD to manage new or special project and new investment (if any)

- Perform other jobs as assigned by CEO.

2/ Import and Export:

- Find the new domestic and foreign suppliers for some special projects.

- Together with CEO and Import and Export’s Management team to manage the whole import and export activities.

- Review and analyze the entire cost and expenses regularly to ensure the accuracy and efficiency.

3/ Sales:

- Support CEO to manage the whole sales activities by reviewing the entire revenue, goals and strategies.

- Analyze new important customers including their potentiality, financial condition and so on to support the business expansion in an efficient and safe manner.

4/ Finance:

- Together with banking team to review the cashflow and entire financial status on a weekly and monthly basis.

- Review and evaluate the current banks to ensure we have the competitive cost, interest rate, exchange rate and so on.

5/ HR:

- Involve in the recruitment process for important positions including screening the CVs, selecting and interview the candidates with HR team before presenting to CEO.

- Discuss and negotiate with the candidates for the job assignment, salary package and so on.

- Manage the payroll and insurance with HR’s management team.

- Provide a bridge for an effective communication

6/ Administrative tasks:

- Manage appointments.

- Prepare and attend meetings, complete the meeting minutes right after the meeting and follow the detailed action plans to make sure all mentioned tasks completed within or before the deadline.

- Arrange the complex and detailed travel plans, itineraries and agendas.

- Support visa’s process, accommodation’s selection and booking and so on to our overseas business partners coming to Vietnam.

- Take care of important members and business partners on a regular basis like selecting appropriate gifts, sending notes and so on for the special occasions.

- Drafting the important contracts, documents and official letters when assigned.

- Manage the website, social media to ensure the company image and provide the effective PR strategy.

Yêu Cầu Công Việc

- Female: Age from 30 - 40.

- At least 5 years of experience in an equivalent position of an import-export company or Import-Export/Finance Manager position.

- Bachelor’s degree or Master’s degree with majors in Business Administration, Foreign Trade, International Business and Finance.

- Professional Knowledge: Incoterms, Import-export business, Customs and Finance.

- Fluent in English: listening, speaking, reading, and writing. Knowing Chinese is a plus.

- Proficient in Microsoft office (Outlook, Word, Excel and Power Point).

- Excellent in communication (both writing and verbal), problem solving and negotiation.

- Logic, analytical, growth and strategic mindset.

- Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent attention to detail.

- Extremely careful, dynamic, enthusiastic and high sense of responsibility

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 1,000 - 1,500 USD
Khu vực
Báo cáo
Công ty CP Tập đoàn HALO
Cổ phần Tập đoàn HALO Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
01 Sương Nguyệt Ánh, P. Bến Thành, Quận 1, TP.HCM

Thành lập từ năm 2009, HALO GROUP ra đời với mong muốn mang đến thị trường vật liệu xây dựng Việt Nam các dòng sản phẩm hoàn thiện nội thất chất lượng cao với giá thành hợp lý. Hiện tại, HALO GROUP bao gồm 5 công ty thành viên với phạm vi kinh doanh phong phú ở nhiều lĩnh vực, năng lực tài chính vững mạnh cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, chuyên môn cao.

HALO GROUP hiện nay bao gồm 5 công ty thành viên:

- Công ty TNHH HALO GROUP (Tp.HCM)

- Công ty TNHH Trang trí Nội thất & Xây dựng HALOCONS (Tp.HCM)

- Công ty Cổ phần Đầu tư HALO HOLDINGS (Tp. HCM)

- Công ty TNHH MARKET PRO (Tp.HCM - Nhập khẩu và phân phối hàng kim khí điện máy, hàng tiêu dùng)

- Công ty Cổ phần Đầu tư HALO (Kiên Giang)

Phương châm “Tinh tế và Sang trọng”

- Đội ngũ lãnh đạo và nhân viên năng động đầy nhiệt huyết.

- HALO GROUP là niềm tin của các chủ đầu tư, nhà thầu, kiến trúc sư, tư vấn thiết kế, các đại lý và người tiêu dùng.

- Sản phẩm đa dạng, đẳng cấp, chất lượng vượt trội.

- Giá thành hợp lý.

Những nghề phổ biến tại Cổ phần Tập đoàn HALO

Bạn làm việc tại Cổ phần Tập đoàn HALO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cổ phần Tập đoàn HALO

Cổ phần Tập đoàn HALO

Click để đánh giá