Mô tả công việc
• Ensure luxury service quality and efficient service experiences
• Manage the overall Front Office operation while developing talents, responsible for staffing and hiring
• Create innovative Front Office projects and promotions to ensure exceptional financial performance
• Ensure excellent and efficient communication within the team and with other departments
Quyền lợi được hưởng
• Civilized, friendly and professional working environment.
• Working time: 44 hours/week
• Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
• Uniforms and meals provided
• The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
• Best and competitive benefits.
• Opportunity to grow at the property, the company and across the world!
Yêu cầu công việc
•3-5 years experience in a similar role within Front Office management in luxury hotels with strong attention to details
•Excellent communication skills
• Strong leadership skills, excellent team motivator, customer centric
•Excellent English is required
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập từ năm 2009, HALO GROUP ra đời với mong muốn mang đến thị trường vật liệu xây dựng Việt Nam các dòng sản phẩm hoàn thiện nội thất chất lượng cao với giá thành hợp lý. Hiện tại, HALO GROUP bao gồm 5 công ty thành viên với phạm vi kinh doanh phong phú ở nhiều lĩnh vực, năng lực tài chính vững mạnh cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, chuyên môn cao.
HALO GROUP hiện nay bao gồm 5 công ty thành viên:
- Công ty TNHH HALO GROUP (Tp.HCM)
- Công ty TNHH Trang trí Nội thất & Xây dựng HALOCONS (Tp.HCM)
- Công ty Cổ phần Đầu tư HALO HOLDINGS (Tp. HCM)
- Công ty TNHH MARKET PRO (Tp.HCM - Nhập khẩu và phân phối hàng kim khí điện máy, hàng tiêu dùng)
- Công ty Cổ phần Đầu tư HALO (Kiên Giang)
Phương châm “Tinh tế và Sang trọng”
- Đội ngũ lãnh đạo và nhân viên năng động đầy nhiệt huyết.
- HALO GROUP là niềm tin của các chủ đầu tư, nhà thầu, kiến trúc sư, tư vấn thiết kế, các đại lý và người tiêu dùng.
- Sản phẩm đa dạng, đẳng cấp, chất lượng vượt trội.
- Giá thành hợp lý.