Việc làm Thang Máy Hoàng Triều

Cập nhật 22/08/2024 13:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Thang Máy Hoàng Triều
Admin & Legal Assistant
Thang Máy Hoàng Triều
13 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

Admin tasks:

- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;

- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;

- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;

- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;

- Provide work-processing secretarial support;

- Type confidential documents;

- Receive and interact with incoming visitors;

- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;

- Maintain an adequate inventory of office supplies;

- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;

- Review operating practices and implement improvements where necessary;

Legal tasks:

- Providing legal research or initial legal advice as instructed;

- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.

- Draft the first copy of legal documents;

- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;

- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;

- Organize all legal documents in a confidential way.

Quyền lợi được hưởng

Social Insurance; Health and Unemployment Insurance

Premium Health insurance

Gifts birthdays, weddings, and more

Annual Health check

Other benefits (free parking; meals;...)

Yêu cầu công việc

The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:

- Office administration

- An understanding of relevant legislation, policies and procedures

The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:

- Good English communication skills (including verbal and written)

- Effective verbal and listening communications skills

- People/interpersonal skills

- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.

- Organizational skills

Yêu cầu hồ sơ

- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM

- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Thang Máy Hoàng Triều
Thang Máy Hoàng Triều Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
392A-392B Mã Lò, P Bình Hưng Hòa A, Bình Tân

Trên 13 năm có mặt trên thị trường, công ty Cổ Phần Thang Máy Hoàng Triều đã và đang không ngừng khẳng định vị thế hàng đầu của một đơn vị uy tín, chất lượng, luôn là lựa chọn hoàn hảo cho các dự án thang máy của các công trình xây dựng. Để đạt được những thành công và sự tin tưởng từ khách hàng, Hoàng Triều đã phải có những bước phát triển và nỗ lực, không ngừng cải tiến theo thời gian. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2005

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Thang Máy Hoàng Triều

Bạn làm việc tại Thang Máy Hoàng Triều? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thang Máy Hoàng Triều

Thang Máy Hoàng Triều

Click để đánh giá