Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development
- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 34
- Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2010 với chỉ 6 thành viên, quy mô kinh doanh của CÔNG TY CP THUẬN HẢI hiện đã mở rộng đáng kể với hơn 1.000 nhân viên trong năm 2020 và trở thành Công ty năng lượng lớn nhất trong khu vực tư nhân. Tính đến năm 2020, Thuận Hải đã đưa vào hoạt động 52 nhà máy lò hơi với tổng số 122 lò hơi để sản xuất 5.800.000 tấn hơi, nhập khẩu 2.100.000 tấn than với doanh thu 200 triệu USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN... theo quy định Luật Pháp Việt Nam
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24
- Được gia tăng Bảo hiểm nội trú PTI
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi du lịch, nghỉ mát hằng năm.
- Các câu lạc bộ thể thao, tập gym tại công ty
Lịch sử thành lập công ty
- Năm 1993, Thành lập công ty sản xuất lò hơi Mạc Tích
- Năm 2010, Thành lập Công ty Cổ phần Thuận Hải – xây dựng giải pháp năng lượng.
- Năm 2020, Thuận Hải không ngừng lớn mạnh với doanh thu: 200 triệu USD cùng hơn 1.200 nhân viên làm việc cho công ty.
Sứ mệnh
Cung cấp các giải pháp năng lượng bền vững; hiệu quả, thân thiện môi trường và linh động theo yêu cầu của khách hàng.