Việc làm THUẬN HẢI

Cập nhật 25/11/2024 02:20
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP THUẬN HẢI
Guest Service Manager
THUẬN HẢI
77 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.

1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work

(authorized) in relation of the percentage of occupancy.

2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.

3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.

4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.

5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.

6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.

7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.

8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.

9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.

10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.

11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.

12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.

13. Distribute daily to the team the VIP list coming.

14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.

16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.

17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.

18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary
  • International working environment
  • 13th month salary
  • Annual Outing Trip
  • Annual salary review
  • Laundry uniform provided
  • Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
  • 2 Day-off/week
  • Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
  • Duty meal provided at canteen 
  • Special room rate as per Melia Hotels International policy
  • Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram

Yêu cầu công việc

  • University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
  • Local Language and Advanced level of English.
  • A third language would be an asset.
  • Knowledge of hotel management tools.
  • Knowledge of telephone service management.
  • Public Relations and Customer Service.
  • Basic financial knowledge.
  • Knowledge of hotel operations.
  • Ability to lead and inspire a team.
  • At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.

Yêu cầu hồ sơ

Interested candidates, please kindly apply CV in English.

Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203

Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP THUẬN HẢI
THUẬN HẢI Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Thuận Hải, Lô Vb.20a2, Đường 24, Khu chế xuất Tân Thuận

Được thành lập vào năm 2010 với chỉ 6 thành viên, quy mô kinh doanh của CÔNG TY CP THUẬN HẢI hiện đã mở rộng đáng kể với hơn 1.000 nhân viên trong năm 2020 và trở thành Công ty năng lượng lớn nhất trong khu vực tư nhân. Tính đến năm 2020, Thuận Hải đã đưa vào hoạt động 52 nhà máy lò hơi với tổng số 122 lò hơi để sản xuất 5.800.000 tấn hơi, nhập khẩu 2.100.000 tấn than với doanh thu 200 triệu USD.

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng BHXH, BHYT, BHTN... theo quy định Luật Pháp Việt Nam 
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn 24/24 
  • Được gia tăng Bảo hiểm nội trú PTI 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được đi du lịch, nghỉ mát hằng năm.
  • Các câu lạc bộ thể thao, tập gym tại công ty

Lịch sử thành lập công ty

  • Năm 1993, Thành lập công ty sản xuất lò hơi Mạc Tích 
  • Năm 2010, Thành lập Công ty Cổ phần Thuận Hải – xây dựng giải pháp năng lượng.
  • Năm 2020, Thuận Hải không ngừng lớn mạnh với doanh thu: 200 triệu USD cùng hơn 1.200 nhân viên làm việc cho công ty.

Sứ mệnh 

Cung cấp các giải pháp năng lượng bền vững; hiệu quả, thân thiện môi trường và linh động theo yêu cầu của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại THUẬN HẢI

Bạn làm việc tại THUẬN HẢI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THUẬN HẢI

THUẬN HẢI

Click để đánh giá