Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Be responsible for annual Marketing plan (developing & implementing) including initiatives of PR/Media, Advertising, Event, CRM, Digital which have to be in line with global strategy, local marketing KPIs & timeline within assigned budgets.
· Develop competitive client treatment strategy including clienteling, gifting, event, activity for different target group of clients: new, existing, prospective…
· Manage to build 360 degrees campaign launch for new collections.
· Build & nurture professional & strong working relationships with both internal and external parties.
· Explore further possibilities in order to enhance brand’s visibility through different channels.
· Track, monitor & evaluate the effectiveness of all the Marketing activities & invested channels.
· Play as an internal key contact point to update, share and engage different teams with brands the same way we build love and trust in our media partners & targeted clients.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification:
· Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.
2. Knowledge:
· Knowledge of Luxury fashion is a plus.
3. Experience:
· At least 3 years of experience working in marketing role.
· Experienced of creating and implementing plans, setting budgets & strong follow-ups.
4. Skills/Competencies:
· Fluent in spoken & written English.
· Good sense of story-telling & presentation skills and have strong client-centric mindset.
· Proven ability to cultivate and sustain professional working relationships with different parties (both internal & external).
· Proven track record of delivering results in ambiguous situations & ability to self-manage and prioritize work to deliver on key goals.
· A big plus if you are a responsive, agile, detail-oriented, well-organized & teamwork player.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân là một tập đoàn dược với ước mơ hoài bão mong sẽ phát triển văn hoá đọc để nâng tầm tri thức cho đất nước Việt Nam. Trong một thế giới nơi công nghệ đang thay đổi nhanh chóng cách chúng ta tương tác với thông tin, văn hóa đọc trở nên quan trọng hơn bao giờ hết. Nó cung cấp cho chúng ta một cách để kết nối với nhau, để hiểu sâu hơn về thế giới xung quanh và khám phá chiều sâu của tâm trí và trái tim của chúng ta. ..... Phát triển văn hoá đọc là một quá trình quan trọng trong việc xây dựng và phát triển một xã hội văn minh, đa dạng của dự án nhà sách HADOSA.....