Việc làm Văn hóa giáo dục HADOSA

Cập nhật 28/08/2024 20:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Văn hóa giáo dục HADOSA
Manager, Marketing
Văn hóa giáo dục HADOSA
1 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
SPEED & SPIRIT is what we look for in our candidates, defined by some simple values that inspire us to BE DRIVEN in our performance, BE VIBRANT in our sporting legacy, BE TOGETHER in our team spirit, and BE YOU to let our individual talent and experience shine. Applying for a job at PUMA is easy and all genders are welcome. Simply click APPLY ONLINE and follow the steps to upload your application.

YOUR MISSION:

  • This role is to lead, plan and monitor marketing communications activities in Vietnam to achieve brand and commercial objectives working with the key stakeholders.
  • Drive Southeast Asia initiatives aligned with Global and Glocal brand narrative
  • Lead and implement communication planning strategy within country that aligns with market requirement to support DTC and Wholesale Portfolios
  • Drive key marketing initiatives and implement integrated communication plans to be aligned with Global and Southeast Asia brand narrative and conduct post campaign analysis. Campaigns to engage PUMA Vietnam’s target audience and to drive brand elevation and affinity
  • Develop and implement performance/ sports marketing strategy for Vietnam, including building a portfolio of sports marketing assets with national relevance.
  • Lead and implement sports activations/events to engage PUMA Vietnam’s target audience relating to Performance BU (Football/Basketball/Running) to drive brand visibility and credibility
  • Develop a network and build relations with Media, Personalities and Athletes in Vietnam. Promote the brand’s attractiveness by connecting with early adopters and opinion-leaders with a continuous flow of product stories. Drive brand exposure through effective seeding strategy. Be in tune with latest industry trends as well of updated digital / social media strategy
  • Develop and implement Go-To-Market strategies to help drive traffic and sell-through in DTC channels and drive brand confidence with Key Wholesale Accounts in Vietnam.
  • Effective management of external agencies: To ensure consistent PR coverage in Vietnam. Maintaining good relationship with related Media and PUMA Influencers. To ensure Social media agency has effective/efficient strategies to drive awareness, engagement and conversions of own and earned accounts. Other agencies for successful activations/events

YOUR TALENT:

  • Bachelor degree or higher
  • Functional: Proven Brand marketing and Trade / E-comm marketing experience from international Brand across multiple countries.
  • Industry: preferred sports, lifestyle or fashion
  • Leadership: previous management experience, direct as well as indirect
  • 5-7 years’ experience in overseeing Brand Marketing and E-comm marketing.
  • Strong point of view and executing insight-driven, strategic and measurable brand Marketing programs
  • Creativity & Innovation, initiative & self-motivated, leadership & team player, planning & organizing

PUMA supports over 19,000 employees across 120+ countries. The PUMA Group owns the brand PUMA, Cobra Golf and stichd, and is headquartered in Herzogenaurach, Germany.

PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Văn hóa giáo dục HADOSA
Văn hóa giáo dục HADOSA Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 3, ngõ 2 phố Thọ Tháp, phường Dịch Vọng, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Tiền thân là một tập đoàn dược với ước mơ hoài bão mong sẽ phát triển văn hoá đọc để nâng tầm tri thức cho đất nước Việt Nam. Trong một thế giới nơi công nghệ đang thay đổi nhanh chóng cách chúng ta tương tác với thông tin, văn hóa đọc trở nên quan trọng hơn bao giờ hết. Nó cung cấp cho chúng ta một cách để kết nối với nhau, để hiểu sâu hơn về thế giới xung quanh và khám phá chiều sâu của tâm trí và trái tim của chúng ta. ..... Phát triển văn hoá đọc là một quá trình quan trọng trong việc xây dựng và phát triển một xã hội văn minh, đa dạng của dự án nhà sách HADOSA.....

 

Những nghề phổ biến tại Văn hóa giáo dục HADOSA

Bạn làm việc tại Văn hóa giáo dục HADOSA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Văn hóa giáo dục HADOSA

Văn hóa giáo dục HADOSA

Click để đánh giá