Mô tả công việc
• Manage a fully integrated communications calendar for the Hotel around events, food and beverage, public holidays, need periods
• Establish and maintain a relationship with Key local press, local media
• Liaise with the regional Communications team to maximize communications exposure
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotels positioning and brand.
Social Media:
• Set-up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets (Facebook, Twitter, You Tube, Flickr etc) and develop social networks
• Effectively manage the hotel’s content and images through conducting regular website audits
• Manage online advertising for conference and catering and food and beverage activity at the hotel
• Monitor various media for positive and negative comments and discussions about the Hotel (Tripadvisor, Blogs, Forums). Take part in conversations and answer comments as a mediator
• Recommend new alternatives or ideas to develop the Hotel’s online marketing strategies
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law
- Professional working environment. Care about your career advancement
Yêu cầu công việc
- Minimum 03 year’s experience in a similar position
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Must enjoy spending time on Facebook, Twitter, Youtube ect…
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Tiền thân là một tập đoàn dược với ước mơ hoài bão mong sẽ phát triển văn hoá đọc để nâng tầm tri thức cho đất nước Việt Nam. Trong một thế giới nơi công nghệ đang thay đổi nhanh chóng cách chúng ta tương tác với thông tin, văn hóa đọc trở nên quan trọng hơn bao giờ hết. Nó cung cấp cho chúng ta một cách để kết nối với nhau, để hiểu sâu hơn về thế giới xung quanh và khám phá chiều sâu của tâm trí và trái tim của chúng ta. ..... Phát triển văn hoá đọc là một quá trình quan trọng trong việc xây dựng và phát triển một xã hội văn minh, đa dạng của dự án nhà sách HADOSA.....