Mô tả công việc
The position is responsible for:
The Commis I Chef is responsible to prepare a consistent, high-quality food product, ensure courteous, professional, efficient and flexible service and Hotels operational standards. You will be also responsible for assisting CDP and Sous Chef in cooking and then ensuring that all stations are clean
Primary Responsibilities
GENERAL MISSION:
• Assists in all food preparation and help to run the station that he is assigned to efficiently.
RESPONSIBILITIES:
• Assists Chef de Partie/Demi Chef to run the station efficiently.
• Obtains requisitioned goods from the storeroom.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES:
• Stocks food items neatly in shelves and fridges.
• Keeps the section that he is assigned to in good working order.
• Assists in cleaning utensils and equipment.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES:
• Works according to standard recipes.
HUMAN RESPONSIBILITIES:
• Keeps good rapport with all staff.
• Follows hotel rules and regulations at all times.
RELATIONS:
• Keeps good relationships with all staff at all times.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION:
• Replaces Cook when requested.
• Performs any other duties as assigned by superiors.
• impacts to Sales and Sales Ops. If these two teams in particular are not aligned, it will be a steep road.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Education:
• Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
• Service years in the field :
• 2 years minimum in hotel or fine dining venue
• 1 years minimum in position
• Solid Culinary experience
• Knowledge and skills:
• Must be able to read and write to facilitate the communication process
• Solid communication & training skills
• Working with multi-cultural teams
• To be aware of all Health, Safety and Fire regulations and to abide by their terms
• To understand high standards of personal hygiene at all times
• To demonstrate proper and safe usage of all kitchen equipment
• Ensure that full uniform is worn at all times
• Good comprehension of the English language
• Preferred (if required)
Interacts with guests and individuals outside the hotel including, but not limited to, current and potential clients
Competencies
• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Good presentation and influencing skills
• Alignment between teams
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH MTV Dịch vụ Lữ hành Saigontourist là đơn vị thành viên thuộc Tổng Công ty Du lịch Sài Gòn, được thành lập và hoạt động từ năm 1975. Thành lập từ năm 1975, Công ty TNHH Một Thành Viên Dịch vụ Lữ hành Saigontourist hiện là công ty lữ hành hàng đầu tại Việt Nam kinh doanh hiệu quả cao ở cả 3 lĩnh vực du lịch then chốt: Du lịch quốc tế, du lịch nước ngoài và du lịch trong nước. Công ty TNHH MTV Dịch vụ Lữ hành Saigontourist là doanh nghiệp lữ hành luôn tiên phong với những sáng tạo đột phá, tăng trưởng bền vững, khẳng định vững chắc vị trí hàng đầu về chất lượng sản phẩm, dịch vụ, cung cách phục vụ và hiệu quả kinh doanh. Với thế mạnh cung ứng dịch vụ đa dạng từ các Tour trong nước, tour nước ngoài đến vé máy bay, thuê xe du lịch với chất lượng cao gắn với các giá trị “Chất lượng - Đổi mới - Sáng tạo - Năng lực lãnh đạo”. Công ty cam kết luôn nỗ lực đem đến những giá trị dịch vụ tốt nhất cho khách hàng và đối tác.
Review Saigontourist
khách sạn tốt nhất tp hcm
dành cho những người không có tham vọng
Công ty du lịch mạnh nhất Việt Nam