About Our Team!
The Client Service Team is the heart of Dialectica. Here, you'll find a supportive environment that encourages growth. High performers can expect accelerated career progression—becoming a Manager in 1.5 years and a Vice President in 5 years!
Role Overview
As an Associate in our Client Service Team, you will play a vital role in bridging the gap between our clients and industry experts. Your responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps, conduct high level industry and company research to identify the most relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to connect with experts
- Critically screening experts for their suitability and relevance to address a client's needs with an emphasis on quality
This role offers an exciting opportunity to develop essential skills in:
- Sales and Negotiation: Engage with clients and experts alike
- Research and Analysis: Conduct high-level industry research
- Professional Communication: Hone your communication skills through direct experts interactions
At Dialectica, we don't believe in a "one size fits all" approach to hiring. We welcome candidates with different experiences and backgrounds. Here are some qualities that many of our successful applicants possess:
- Academic achievement gained in any undergraduate field
- Experience in extracurricular activities showcasing leadership
- A passion for the business world through studies or internships
- A growth mindset, viewing challenges as opportunities
- A client-focused attitude, dedicated to adding value
- Fresh Graduates or up to 2 years of work experience
- Proficiency in English is essential (additional languages like Japanese, Korean, or Mandarin are a huge plus!)
- Available to onboard in January 2025
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City.
Công ty TNHH MTV Dịch vụ Lữ hành Saigontourist là đơn vị thành viên thuộc Tổng Công ty Du lịch Sài Gòn, được thành lập và hoạt động từ năm 1975. Thành lập từ năm 1975, Công ty TNHH Một Thành Viên Dịch vụ Lữ hành Saigontourist hiện là công ty lữ hành hàng đầu tại Việt Nam kinh doanh hiệu quả cao ở cả 3 lĩnh vực du lịch then chốt: Du lịch quốc tế, du lịch nước ngoài và du lịch trong nước. Công ty TNHH MTV Dịch vụ Lữ hành Saigontourist là doanh nghiệp lữ hành luôn tiên phong với những sáng tạo đột phá, tăng trưởng bền vững, khẳng định vững chắc vị trí hàng đầu về chất lượng sản phẩm, dịch vụ, cung cách phục vụ và hiệu quả kinh doanh. Với thế mạnh cung ứng dịch vụ đa dạng từ các Tour trong nước, tour nước ngoài đến vé máy bay, thuê xe du lịch với chất lượng cao gắn với các giá trị “Chất lượng - Đổi mới - Sáng tạo - Năng lực lãnh đạo”. Công ty cam kết luôn nỗ lực đem đến những giá trị dịch vụ tốt nhất cho khách hàng và đối tác.
Review Saigontourist
khách sạn tốt nhất tp hcm
dành cho những người không có tham vọng
Công ty du lịch mạnh nhất Việt Nam