Mô tả công việc
Responsible for creating the best customer experience, (through an exceptional, cordial and sincere service.) ensuring their satisfaction and loyalty. Interacts with customers to exceed their expectations and increase their satisfaction and loyalty. Guarantees that the whole team of the hotel knows and respects the Service Culture and Brand Standards.
1. To make sure to have enough staff to face the volume of daily work
(authorized) in relation of the percentage of occupancy.
2. To promote the attitude of professionalism, courtesy and service among the staff.
3. To assist guests and to compliance in a strict manner the policies, standards, rules, discipline, consistency, personal hygiene and safety set by the hotel.
4. Assigns shifts and breaks according to the workloads and expected occupancy.
5. Perform administrative functions of personnel in accordance with established policies and procedures.
6. To ensure that service to the guests, in relation to requests and reporting room’s issues or others are carried out according to established procedure that requires monitoring to solve the problem or provide the requested service.
7. To ensure that the team provide the guests with real faithful information about hotel, services and facilities, the tourist attractions of the town and its surroundings, promoting mainly the hotel’s activities and upselling them when possible.
8. Check daily attendance of their staff, reporting any absence and / or delay to Human Resources and Gex Director.
9. Daily monitoring and review of the Guest Comment Log.
10. Check daily the status of the list of VIPs and ensure they are met with accuracy, precision, dedication and punctuality all instructions or requests regarding reservations, room assignment, airport services, amenities, hospitality, and others.
11. Personally welcome the VIPs, attending them during their stay in terms of guidance, information providing any service that might apply in the most efficient and friendly manner. Make courtesy calls to the VIPs.
12. Monitoring the attendance of the team at the Guest Experience desk in the lobby.
13. Distribute daily to the team the VIP list coming.
14. Establish greater interdepartmental communication to strengthen internal services: maintaining a relaxed and good relationship with the departments Group, Sales, Housekeeping, Reception, Food & Beverage, Reservation, Security and Maintenance.
16. Promote a campaign to capture positive comments on all OTA channels.
17. Support with training of the staff, ensuring that all the concepts of the Company and the Department have been understood and the goals are clear to everyone.
18. Perform all tasks either Guest Service Agent or Assistant Guest Experience Manager or GEX Director during their absence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University degree, preferably Tourism or Hospitality, Marketing or similar.
- Local Language and Advanced level of English.
- A third language would be an asset.
- Knowledge of hotel management tools.
- Knowledge of telephone service management.
- Public Relations and Customer Service.
- Basic financial knowledge.
- Knowledge of hotel operations.
- Ability to lead and inspire a team.
- At least 2 years’ experience in the Guest Service or Guest Experience department.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
Công ty MM Mega Market Việt Nam (trước đây là METRO Cash & Carry Việt Nam) khai trương Trung tâm đầu tiên năm 2002 tại Thành phố Hồ Chí Minh. MMVN tự hào là doanh nghiệp phân phối hiện đại duy nhất tại Việt Nam đạt được chứng nhận và vận hành hệ thống quản lý an toàn thực phẩm phù hợp với yêu cầu của ISO 22000: 2018.
Là Đối tác Hàng đầu, MMVN cung cấp Giải pháp Phù hợp cho các nhóm Khách hàng Chuyên nghiệp, đáp ứng các yêu cầu Chất lượng ngày càng cao với Đa dạng chủng loại hàng hóa đi cùng Chính sách Giá cả cạnh tranh.
Hiện nay, MM Mega Market đang là Đối tác Cung cấp Hàng hóa đến hàng trăm ngàn Khách hàng Chuyên nghiệp, là các Khách sạn Cao cấp, Nhà hàng, Suất Ăn Công Nghiệp, Căn tin nhà máy, Văn phòng… trên khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cho bản thân ngay khi gia nhập Công ty và cho người thân sau 3 năm gắn bó với Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hiến máu nhân đạo
- Du lịch
- Teambuilding
- Party cuối năm, kỷ niệm sinh nhật công ty,...
Lịch sử thành lập
- Năm 2002, Mega Market chính thức có mặt tại Việt Nam
- Năm 2016, Tập đoàn Charoen Thái Lan (TCC) - công ty mẹ của Mega Market chính thức nhận chuyển nhượng chuỗi đại siêu thị từ Metro với 655 triệu Euro. Thay đổi nhận diện thương hiệu
- Năm 2017, TCC tiến hành đổi tên thương hiệu, từ Công ty TNHH Metro Cash & Carry Việt Nam thành Công ty TNHH MM Mega Market Việt Nam (MM Mega Market Việt Nam)
- Tháng 8/ 2019, Mega Market chính thức ký Biên bản ghi nhớ hợp tác với Bộ Công Thương trong việc hỗ trợ xuất khẩu hàng hóa Việt Nam ra thị trường nước ngoài.
- Năm 2021, Giới thiệu thẻ Mcard mới
Mission
Sứ mệnh của Công Ty MM Mega Market là đảm bảo sự hài lòng của khách hàng nhờ cung cấp sản phẩm chất lượng, giá cả cạnh tranh, dịch vụ hoàn hảo thông qua mô hình bán hàng đa kênh. Đồng thời chủ động đóng góp vào sự phát triển của cộng đồng thông qua đội ngũ nhân viên đầy nhiệt huyết.
Review MM Mega Market (việt nam)
Mức lương rất khác nhau.
Vui . Hòa đồng . Nhiệt tình.
Môi trường làm việc tốt, khối lượng công việc nhiều, cường độ làm việc liên tục.