Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop sales targets and develop plans to implement sales targets of Account including: promotion programs, visibility, new listing
2. Make reports analyzing business results, progress in implementing targets, evaluating post periods and other related issues of the account chain along with appropriate proposals Ensuring 100% implementation of business targets number.
3. Implement the plan and coordinate with KAM/Sup Operation to ensure the implementation of promotions and visibility at the point of sale according to plan
4. Coordinate with departments to ensure goods issues and implement programs as planned
5. Weekly meeting with Production Department, working with SO and responsible for supplying goods and dispatching goods to MT and quickly update important information for accounts
6. Drafting, submitting monthly promotional schemes for signature, opening, sampling, advertising, registering with the Department of Industry and Trade of the programs MT's process according to the product line in charge according to the required deadline.
7. Meeting and working with MKT, TRD on plans to launch new products at (proposing investment budget, implementing plans
launching goods, supervising the implementation of launching activities at supermarkets
8. Ensure 100% synthesis and update of reports from the planning department on a weekly basis (listing progress, sell out
goods), monthly (onpost promotions, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotions, market share, %
contract, % investment) upon request. Update MT phasing data monthly
=> Account BHX / LOTTE & AEON OR CVS (EXPERIENCE IN THESE ACCOUNT IS ADVANTAGE)
Yêu Cầu Công Việc
1. Have 2-3 years of experience working in a planning position at leading FMCG companies
2. Skills in building plans and implementing plans
3. Proficient in Excel, have analytical thinking and read and understand data
4. Need to have a business mindset, initiative/ownership, can do attitude and teamwork/independent work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 40
- Lương: Cạnh tranh
OPPO là thương hiệu toàn cầu cung cấp các thiết bị và dịch vụ công nghệ đột phá để đem lại cho người dùng
một hệ sinh thái kết nối thông minh trong tương lai. OPPO đã ra mắt điện thoại di động Smile Phone đầu tiên vào năm 2008, đánh dấu sự khởi đầu của một hành trình khám phá và tiên phong khác biệt trong công nghệ. Sau hơn 10 năm không ngừng nỗ lực và phát triển OPPO đã mở rộng quy mô rộng hơn
Review OPPO VIỆT NAM
Công ty thấy gớm, vừa toxic vừa drama, môi trường thì bè phái (Fb)
Thử việc 6 tháng thôi xin chào, không đầu tư máy móc phục vụ cho công việc, Lương không cao (Fb)
Học được tinh thần làm việc theo nhóm và hỗ trợ lẫn nhau