Việc làm Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Cập nhật 20/11/2024 15:59
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Senior Specialist, General Affairs
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Summary: General Affairs is a functional sub-team of HR Organization, which is Corporate Shared Service providing functional service for all sites of Coherent Vietnam.

This position is responsible to perform all of aspects of GA Team. The basic function of the job includes but not limited to:

▪ Maintains a positive and friendly company image by acting as the first line of contact to visitors, customers, and vendors in person, online, and via telephone.

▪ Ensures proper flow of office procedures and supports by carrying out common office duties for all employees.

▪ Provides all HR-related administrative supports, included but not limited to company events, activities organizing, business trips, external training course support, etc.

▪ Administers day-to-day activities of Contractors, namely Cleaning Service, Transportation Service, Cleaning Team, Driver Team, Catering or other teams that are assigned by Line Manager.

Primary Duties & Responsibilities

• Manages and/or performs all administrative duties in the office and ensure that office is operating smoothly

• Manages payment process for all kinds of services under GA & HR.

• Manages office supplies inventory and places orders as necessary while making sure the office budget is managed effectively

• Manages the day-to-day operations of Contractors that are providing services to the company in the scope of work of GA.

• Coordinates with EHS to implement any process or procedure related to GA/ HR’s scope of work.

• Make sure the GA operating tasks are compliance with law, company regulation.

• Organizes company activities such as: company outing, quarterly & annual meeting, team building Year-end Party, Annual Medical Check-up or any events assigned by line manager.

• Coordinates employees’ engagement activities.

Yêu Cầu Công Việc

Education & Experience

• Bachelor’s Degree in Foreign Languages, Tourism, Marketing, Multimedia, Communications, Business, Economics, Industrial Management, Social Sciences and Humanities, etc.

• 5+ years of related working experience in General Affairs in a manufacturing company, and relevant companies.

At Coherent Vietnam, we prioritize the well-being and development of our employees through various initiatives:

- Competitive Salary: We offer competitive salary in the labor market, with annual increase to reward performance.

- Annual Bonuses: Employees can receive annual bonuses up to 3.5 x Monthly salary, including a 13th-month bonus and a monthly performance bonus (~20%/ month)

- Free Shuttle Service: We provide free staff vans for employees in Dong Nai and Ho Chi Minh City to our work locations at NT1 and VSIP1.

- Premium Health Insurance: Comprehensive health insurance is provided for employees, with an option to purchase coverage for family members.

- Annual Leave: Employees are entitled to 12 days of annual leave, an additional day for every 5 years of service.

- Professional Working Environment with many opportunities to participate in job-related training courses; Regular free health check-ups; Holiday gifts; Travel opportunities, sports events and other benefits are part of our commitment to employee well-being.

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Huyện Nhơn Trạch, Đồng Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 3 Liễu Giai, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ tháng 11/2002 bởi Ngân hàng TMCP Quân đội (MB Bank), Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản (MBAMC) là một trong những công ty AMC đầu tiên tại Việt Nam. Đến nay, MBAMC tự tin khẳng định thương hiệu, uy tín và vị thế trong ngành dịch vụ tài chính, liên tục vươn lên đạt các mốc phát triển mới cả về quy mô lẫn nghiệp vụ.

MBAMC tập trung phát triển 3 lĩnh vực hoạt động chính là  Thu hồi nợ, Tư vấn Thẩm định tài sản, Quản lý và Khai thác tài sản. Mỗi lĩnh vực đều được đầu tư về hạ tầng CNTT, đội ngũ chuyên viên chuyên nghiệp, quy trình thuận tiện, đạt hiệu quả tối đa.

Trải qua gần 20 năm hình xây dựng và trưởng thành, mạng lưới chi nhánh của MBAMC đã được phủ sóng trên toàn quốc và hoạt động hiệu quả tại nhiều thành phố trọng điểm như Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Cần Thơ.

Hướng đến tầm nhìn trở thành Công ty AMC số 1 tại Việt Nam, MBAMC không ngừng phát phấn đấu, sáng tạo, cung cấp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng, đối tác với sự chuyên nghiệp, uy tin và trách nhiệm cao nhất.

Những nghề phổ biến tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Bạn làm việc tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Click để đánh giá