Việc làm Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Cập nhật 20/11/2024 15:59
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
[HCM] Công Ty Tư Vấn Thâm Nhập Thị Trường Đa Quốc Gia EMERHUB Tuyển Dụng Chuyên Viên Legal Corporate Relations Full-time 2024
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Emerhub is a multinational market entry consulting company. We help our clients to set up and grow their businesses across the Southeast Asia Region. We provide solutions to companies from remote hiring to setting up local operations, lowering barriers to local markets, and shortening time to- market for any product or service.
Emerhub is a rapidly growing team that provides our clients with large range of unique, exceptional, and enhanced services. We have a strong moral code that includes the service of goodness without expectations of reward. We are motivated by a sense of responsibility and servant leadership

Legal Corporate Relations Executive

Tính chất công việc

Toàn thời gian

JOB DESCRIPTION

Emerhub Vietnam is looking for a Corporate Relations Executive- Regulatory Affairs is responsible for fully understanding a client&039;s needs and providing resources, procedures, and solutions to meet those needs. A CRE- Regulatory Affairs must ensure the company&039;s engaged services are delivered on time, on the company&039;s budget, and up to the client&039;s standards.

Follow up closely and update relevant parties and clients about the progress step by step and the result.
Reporting direct supervisor about all stages of the project on a regular basis
Present and demonstrate the company&039;s services to prospective clients
Full- fill tasks to implement internal services for the company whenever required
Ensure the 100% accuracy and comprehensiveness of the research result addressing each concern of the client
Report and update accurately to supervisors whenever required
Handling complaints from clients about the project under self- charge and amending the mistakes or damages caused which make clients unhappy
Build up a good relationship with clients through the delivery process
Fully update the company&039;s project database as required
Stay communicative, responsive, and supportive to clients&039; inquiries, questions, and concerns and proactively involve relevant parties to solve client&039;s requests
Provide professional research and support to Salesperson for closing the deal with prospective clients. Conduct a minimum of 10 research topics and 01 training sessions per month. Ensure high responsiveness throughout the working process which will not keep relevant parties waiting for more than 08 hours to give feedback or answer
Collaborate with other departments for sales and delivery activities
Prepare accurate documents and submit documents to relevant departments on the client&039;s behalf 100% on time.

REQUIREMENTS

Relevant experience in market entry, corporate secretary, business consulting or government relations
Good English communication skills
Preferably having a Degree in Law, Business/Management, Administration, Politics or equivalent
Passionate in customer service or account management
Good understanding in business regulation and permits
Fluent in English, both spoken and written is mandatory
Experience in entrepreneurship, or setting up a company will be a major advantage
Experience in serving overseas customers will be an advantage

BENEFITS

Premium Healthcare package for you after probation
12 annual leave
13th- month salary
Working device and phone sponsored
To celebrate your remarkable event: birthday, wedding…
100% salary on probation

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 18/11/2024

APPLY NOW

7 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-01 00:50:03

Khu vực
Báo cáo

Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản Ngân Hàng Quân Đội (MBAMC)
Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 3 Liễu Giai, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập từ tháng 11/2002 bởi Ngân hàng TMCP Quân đội (MB Bank), Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản (MBAMC) là một trong những công ty AMC đầu tiên tại Việt Nam. Đến nay, MBAMC tự tin khẳng định thương hiệu, uy tín và vị thế trong ngành dịch vụ tài chính, liên tục vươn lên đạt các mốc phát triển mới cả về quy mô lẫn nghiệp vụ.

MBAMC tập trung phát triển 3 lĩnh vực hoạt động chính là  Thu hồi nợ, Tư vấn Thẩm định tài sản, Quản lý và Khai thác tài sản. Mỗi lĩnh vực đều được đầu tư về hạ tầng CNTT, đội ngũ chuyên viên chuyên nghiệp, quy trình thuận tiện, đạt hiệu quả tối đa.

Trải qua gần 20 năm hình xây dựng và trưởng thành, mạng lưới chi nhánh của MBAMC đã được phủ sóng trên toàn quốc và hoạt động hiệu quả tại nhiều thành phố trọng điểm như Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Cần Thơ.

Hướng đến tầm nhìn trở thành Công ty AMC số 1 tại Việt Nam, MBAMC không ngừng phát phấn đấu, sáng tạo, cung cấp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng, đối tác với sự chuyên nghiệp, uy tin và trách nhiệm cao nhất.

Những nghề phổ biến tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Bạn làm việc tại Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Quản lý nợ & Khai thác tài sản - MBAMC

Click để đánh giá