Mô tả công việc
- Reporting directly to the Guest Relations Supervisor, the Guest Relations Officer is directly responsible for the day to day operation of the guest Relations section whilst on duty. On a broader scale the Guest Relations Officer is to ensure that all the hotel’s guests are greeted, attended to and assisted with a level of serviced that is professional, efficient yet friendly and second to none. The Guest Relations Officer is also to ensure that all guests are made to feel comfortable and welcome in a genuine warm way at all times.
- The Guest Relations Officer is responsible and accountable for all operations in relation to the Guest Relations section whilst on duty. All duties and tasks performed are to be procedurally correct, timely and consistently, effective and efficient work practices and guest service standards, that the guests’ first and last impressions of the hotel are lasting ones of genuine warmth and friendliness and of high standards.
- To ensure that all guests of the hotel are checked in and checked out in an efficient, yet warm and friendly manner.
- To ensure that all guests are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience at same position in hospitality industry
- Good appearance.
- Excellent communication in English.
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ tháng 11/2002 bởi Ngân hàng TMCP Quân đội (MB Bank), Công ty Quản lý nợ và Khai thác tài sản (MBAMC) là một trong những công ty AMC đầu tiên tại Việt Nam. Đến nay, MBAMC tự tin khẳng định thương hiệu, uy tín và vị thế trong ngành dịch vụ tài chính, liên tục vươn lên đạt các mốc phát triển mới cả về quy mô lẫn nghiệp vụ.
MBAMC tập trung phát triển 3 lĩnh vực hoạt động chính là Thu hồi nợ, Tư vấn Thẩm định tài sản, Quản lý và Khai thác tài sản. Mỗi lĩnh vực đều được đầu tư về hạ tầng CNTT, đội ngũ chuyên viên chuyên nghiệp, quy trình thuận tiện, đạt hiệu quả tối đa.
Trải qua gần 20 năm hình xây dựng và trưởng thành, mạng lưới chi nhánh của MBAMC đã được phủ sóng trên toàn quốc và hoạt động hiệu quả tại nhiều thành phố trọng điểm như Hà Nội, Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Cần Thơ.
Hướng đến tầm nhìn trở thành Công ty AMC số 1 tại Việt Nam, MBAMC không ngừng phát phấn đấu, sáng tạo, cung cấp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng, đối tác với sự chuyên nghiệp, uy tin và trách nhiệm cao nhất.