TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
At TikTok, our people are humble, intelligent, compassionate and creative. We create to inspire - for you, for us, and for more than 1 billion users on our platform. We lead with curiosity and aim for the highest, never shying away from taking calculated risks and embracing ambiguity as it comes. Here, the opportunities are limitless for those who dare to pursue bold ideas that exist just beyond the boundary of possibility. Join us and make impact happen with a career at TikTok.
Description
E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Quality Assurance Specialist to be responsible for maintaing an effective QA processes within the service delivery team. For new country launch, the role is also responsible for the SOP setup, local language translation, system and process test to meet the launch readiness requirements.
Roles & Responsibilities
- Ensure quality framework is in place based on the business types/facts by coordinating across regions and stakeholders.
- Implement clear overall quality strategy with scalable process, tools and systems that allow efficient monitoring of performance versus target.
- Access quality issues, conduct root cause analysis, recommend insights, develop improvement plans, and collaborate with operations team to improve quality performance.
- Research and understand customer expectations and needs to drive their satisfaction.
- Identify and develop individualized and group training plans to address varying needs.
- Effectively communicate updates and developments with team members, trainers and management.
- Produce statistical reports and insights on quality performance.
- Proactively identify and resolve issues impacting the service delivery team by working with team, peers, and management.
- Implement policies and processes to ensure a positive, productive work environment, build team morale, and recognize employee achievements.
- Contribute to special projects, that enhance the business, including projects involving root-cause analysis of weak performance metrics, service readiness projects, and tools projects as assigned or requested by management.
- Conduct trend analyses on customer satisfaction and other core measurements. Implement strategies to improve future operation results.
- Work with the Readiness, SOP, Training and System teams to optimize new and existing processes impacting customers/sellers/creators.
- Maintain the weekly/monthly/bi-monthly reviews with teams and internal stakeholders.
Qualifications
- BA/BS degree or equivalent practical experience.
- Experience building, managing and influencing relationships with internal stakeholders, using data to generate insights and solving complex problems.
- People-oriented, self-motivated and able to thrive in ambiguity and in a matrix environment.
- Ability to function independently and within team environment
- Experience in eCommerce or marketplace platform is a plus.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Công ty tài chính TNHH MTV Mirae Asset (Việt Nam) là thành viên của Tập đoàn Mirae Asset đến từ Hàn Quốc, với bề dày 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính, chứng khoán, đầu tư, quản lý tài sản…, và đang có mặt tại 16 quốc gia, cùng hệ thống 200 văn phòng và chi nhánh trên toàn thế giới.
Dựa trên các nguyên tắc vững chắc và các giá trị cốt lõi của Tập đoàn, chúng tôi xác định trọng tâm và dựa trên những thành công với tư cách là nhà cung cấp dịch vụ tài chính đáng tin cậy đã định vị một tương lai sáng lại cho chúng tôi. Tận tâm đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của khách hàng, Mirae Asset sẽ tiếp tục theo đuổi sự đổi mới không ngừng và mở rộng khả năng với cách tiếp cận tiên phong và hướng tới tương lai.
Chính sách bảo hiểm:
- Đóng BHXH, BHYT, theo luật quy định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Các hoạt động văn hóa
Lịch sử thành lập:
- Giai đoạn 2010 - 2011, Bắt đầu dự án tài chính tại Việt Nam. Được Ngân hàng nhà nước cấp Giấy phép kinh doanh và Đăng ký kinh doanh từ DPI
- Giai đoạn 2012 - 2013, Ra mắt sản phẩm Cho vay tiền mặt PL-Cash. Ra mắt sản phẩm Cho vay tự động có bảo đảm. Phát triển sản phẩm mảng kinh doanh chiến lược cho các đối tác
- Giai đoạn 2014 - 2015, Ra mắt kênh bán hàng trực tiếp, Mở rộng sản phẩm cho vay tiền mặt: 2 sản phẩm mới, Mở rộng mạng: Mở 2 Văn phòng đại diện mới Đồng Nai & Bình Dương
- Năm 2016, Ra mắt telesales và kênh đối tác. Khởi chạy khoản vay có bảo đảm – thế chấp. Mở rộng mạng lưới: Mở 2 Văn phòng đại diện mới tại Long An & Tiền Giang
- Năm 2017, Ra mắt Sản phẩm cho vay tiêu dùng (CDL) lâu bền và kênh POS. Mở rộng mạng: Mở 3 Văn phòng đại diện mới Hà Nội, Đà Nẵng & Tây Ninh. Nhận giải thưởng quốc tế của Công ty tài chính tăng trưởng nhanh nhất Việt Nam năm 2017
- Năm 2018, Sản phẩm cho vay hai bánh ra mắt (TWL), Mở rộng mạng lưới: Mở 30+ SIP và hơn 300 POS. Nhận giải thưởng quốc tế của Công ty tài chính tăng trưởng nhanh nhất Việt Nam năm 2018
- Năm 2019, Công ty tài chính duy nhất tại Việt Nam cung cấp cả Cho vay tiền mặt cá nhân, Cho vay tiêu dùng và Cho vay có bảo đảm. Vùng phủ sóng: 40+ Văn phòng đại diện và 2000+ POS
Mission:
- Sứ mệnh của Công ty tài chính TNHH MTV Mirae Asset là "Cùng nhau xây dựng các kế hoạch tài chính thực tế và hỗ trợ phát triển kinh tế và xã hội".
Review Công ty tài chính TNHH MTV Mirae Asset (Việt Nam)
Công ty tái cấu trúc liên tục, tái cấu trúc không có nề nếp hơn mà chỉ thấy lộn xộn hơn.)(rv)
Nhân viên mới được mức lương ngon nhưng là lương cao thì phải multitask muốn gấp 2 gấp 3)(rv)
MÔI TRƯỜNG LÀM VIỆC TUYỆT VỜI