Việc làm SHB Finance

Cập nhật 23/11/2024 21:37
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tài chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn – Hà Nội
Revenue Manager
SHB Finance 3.6★
5 đánh giá 777 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định

Mô tả công việc

Provide and monitor effective revenue management process as follows and ensure the property follow and are aware of standards and processes relating to the following based on the

revenue management manual.

To monitor day to day “daily pick up reports” and be able to suggest, advise and implement to ensure highest possible room nights, rate and occupancy in all segments in current month

and the forthcoming 3 months as well as to monitoring cancellation and no show to ensure the lowest figure in these areas and to ensure that the property processed the penalty as per

its policy.

Oversight with sales/marketing and the property teams to conduct/review/critique the “weekly revenue management strategy meeting” in all areas covered based on the revenue

management manual and be able to suggest restriction/ yield where necessary in order to ensure revenue for the property is being maximized and ensure that decisions are

implemented.

Ensure the proper, efficient and profitable functioning of room revenue.

Review and critique property “month end report” and be able to advise and suggest effective activity and adjustments going forward.

Plans, actions and inputs in the annual sales and marketing plan in conjunction with the property’s annual budget.

Support and advise property with annual room revenue budget.

Support property in effective room revenue forecast to ensure realistic, and reachable forecasts.

To monitor the competitor’s availability & pricing on daily basis using our rate shopping tool

Oversee property website/3rd party site to ensure rate and availability as well as hotel information is updated.

Support property in effective group sales control chart in relation to the rate offer, number of rooms available and validity of the holding of a tentative group block by using an option date.

Oversee the property reservation process including reservation release and allotments.

Support/advise property team as well as sales and marketing with decision made on what selling/revenue strategy should be changed or adjusted.

Develop and maintains standards and procedural manuals both SOP and best current practice related to revenue management which will be approved by the general manager.

Control/analyze/support property in the room inventory process by using necessary tools in controlling inventory as per revenue management manual.

Ensure that property is up to date with current information and data of the hotel product including room type, room rate, package and restrictions.

Maintain effective communication amongst the properties.

To ensure that training is carried out and results monitored.

Provide coaching and counseling, support and guidance to employees and management as required.

Guide and direct Online Sales team in ensuring each product gets maximum possible visibility on all Online Channels.

Ensure Channel management software is used on a regular basis by all property teams

Ensure Best Rate Guarantee Scheme is understood and followed, assist reservations where needed

Quyền lợi được hưởng

- chế độ làm việc 5 ngày/tuần

- Cơ hội đào tạo, học tập , taskforces

- BHXH, YT,TN full lương, gói bảo hiểm cao cấp và các chế độ phúc lợi khác theo chính sách công ty

Yêu cầu công việc

At least Bachelor degree in any field.

At least 2 years experience in revenue management leadership.

Results oriented, strong people management and leadership skills.

Understand all kinds of hotel distribution process.

Strong in analytical, problem solving skills and execution of work.

Strong in inter-personality skill and friendly.

Strong English communication skills and computer literate

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ xin việc bằng Tiếng Anh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Gelex Tower, 52 Lê Đại Hành

Công ty Tài Chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội (SHB Finance) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 77/GP-NHNN do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 12/12/2016 và được phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp lần đầu ngày 28/3/2017.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật bảo hiểm.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tổ chức các hoạt động thể thao:  Bóng đá do công ty tài trợ 1 tuần/ 1 lần.
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật theo quý cho các thành viên trong công ty,…
  • Du lịch
  • Team building

Lịch sử thành lập

Ngày 25/4/2023, SHBFinance được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận chính thức chuyển đổi từ Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội thành Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội.

Mission:

Cung cấp các giải pháp tài chính tiêu dùng thông minh,dễ tiếp cận cho mọi người dân Việt.


Review SHB Finance

3.6
5 review

03/01/2020
Giao dịch viên ngân hàng tại Hà Nội

Mình vào đây từ lúc còn là sinh viên chuẩn bị ra trường, anh chị hướng dẫn mình từng việc nhỏ nhất như sử dụng máy in đến các nghiệp vụ chuyên môn.(rv)

03/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Môi trường làm việc khá nhân văn, khá cân bằng. Nhưng cảm giác hơi chậm, quy trình lớp lang nhiều. Phong cách khá cũ kỹ. Về cơ bản đa số mọi người đều tốt với nhau(rv)

04/11/2024
Nhân Viên Nhân Sự tại Hà Nội

Công ty có rất nhiều senior đáng để học hỏi kinh nghiệm cho các bạn mới ra trường nhé(rv)

Những nghề phổ biến tại SHB Finance

Bạn làm việc tại SHB Finance? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SHB Finance

SHB Finance

Click để đánh giá