Mô tả công việc
We are excited to offer an opportunity for a Team Lead to join our MS Azure team. This role will focus on managing and leading a team of professionals dedicated to delivering exceptional IT services.
You will:
Business management:
- Make sure the team meets MS KPI.
- Make sure the team follows the compliance and security policies.
- Offer non-technical training (including but not limited to business processes, case handling skills, telephone, and email skills, out-of-office processes, leave
procedures, and demission procedures) to help the new members to get familiar with the process and tools.
- Review cases daily and find out the problems to make sure customer issues are well resolved.
- Follow up on the progress of each case in time to ensure effective actions are
taken.
- Find out the root cause of cases that customers are not satisfied with and do the analysis to make improvement.
- Participate in internal weekly and monthly Business Review Meetings to present operational results and action plans.
- Collect data and create reports to meet business needs.
Managing Collaborative Activities:
- Collaborate on cross-group and cross-product issues by working with resources from other groups to solve customer problems. Help drive cases with the highest priorities by working with managers, engineers, and other stakeholders.
- Work with Microsoft to get effective support on critical and complex issues.
Business Communication:
- Maintain good business relationships with customers.
- Participate in customer-facing business review meetings to gather feedback and resolve issues.
- Drive the negotiation, creation, execution and modification of business processes and procedures.
Yêu cầu công việc
- Proficient in English (4 skills)
- Willing to work rotating night shifts.
- At least 2 years of experience in the same role in the BPO industry.
- Excellent team leadership skills, able to unite the team, and help team members maximize their strengths and improve their weaknesses.
- Good process and risk management skills can ensure that the performance of the team is stable and continuously improved.
- Have a sense of community and responsibility, be able to align the policy of team,good at management and communication of employees, and be willing to make additional contributions for the team.
- Excellent presentation skills.
- Excellent customer service awareness.
- Ability to train and mentor, experience in quality monitoring and improvement.
Why us?
- Offered salary from 30,000,000 VND GROSS
- 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
- Salary at 100% during the probationary period
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- Full working equipment will be provided
- 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Annual Health Checkup
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Khác
Full salary during the probationary period
For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head)
Công ty Tài chính TNHH Một thành viên Shinhan Việt Nam, thành viên của Shinhan Card (Hàn Quốc), là Công ty Tài chính tiêu dùng 100% vốn nước ngoài. Với sự kết hợp vững chắc giữa nền tảng công nghệ và các sản phẩm tài chính vượt trội của Shinhan Card cùng hơn 15 năm kinh nghiệm phát triển thị trường cho vay tiêu dùng của Công ty, Shinhan Finance cam kết nỗ lực để trở thành Công ty tài chính hỗ trợ Khách hàng tốt nhất Việt Nam.
Với mạng lưới kinh doanh phát triển rộng khắp trên toàn quốc, Công ty luôn tích cực tiếp cận, tư vấn và hỗ trợ Khách hàng với những giải pháp tài chính cá nhân linh hoạt, giúp Khách hàng hiện thực hóa ước mơ, nâng cao chất lượng cuộc sống. Shinhan Finance tự hào đã và đang được phục vụ gần một triệu Khách hàng Việt Nam và ngày càng có thêm nhiều Khách hàng tín nhiệm lựa chọn các sản phẩm và dịch vụ của Công ty. Công ty sẽ tiếp tục phát huy lợi thế kinh doanh, nâng cao chất lượng dịch vụ, đảm bảo chất lượng quản trị tín dụng và quản trị rủi ro, cam kết trở thành công ty tài chính tiêu dùng minh bạch và uy tín trên thị trường Việt Nam với triết lý kinh doanh đúng đắn: Phấn đấu trở thành một công ty “tốt nhất” hơn là có “lợi nhuận nhất.”
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đóng BHYT, BHTN,BHXH và các chế độ khác theo quy định của nhà nước
- Được mua bảo hiểm sức khỏe 20tr/năm
- Được khám sức khỏe định kỳ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch trong và ngoài nước hàng năm
- Gala
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Shinhan Finance Việt Nam được thành lập và nhận được giấy phép hoạt động từ Ngân hàng Nhà nước Việt Nam.
- Năm 2008, Shinhan Finance Việt Nam mở rộng hoạt động và mở thêm các chi nhánh ở các thành phố lớn khắp cả nước.
- Năm 2011, Shinhan Finance Việt Nam chính thức được đổi tên thành Shinhan Vietnam Finance Company Limited để phản ánh sự kết nối và hỗ trợ từ Shinhan Bank - ngân hàng hàng đầu tại Hàn Quốc.
- Năm 2012, Shinhan Vietnam Finance Company Limited trở thành công ty tài chính 100% vốn nước ngoài, sau khi Shinhan Bank hoàn toàn nắm giữ vốn của công ty.
- Năm 2014, Shinhan Vietnam Finance Company Limited đạt cột mốc 5 tỷ USD về dư nợ cho vay.
- Năm 2017, Shinhan Vietnam Finance Company Limited kỷ niệm 10 năm hoạt động tại Việt Nam.
- Năm 2018, Shinhan Bank nhận cấp giấy chứng nhận thành lập Ngân hàng Liên doanh Quốc tế tại Việt Nam.
- Năm 2019, Shinhan Bank chính thức mở chi nhánh đầu tiên tại Hồ Chí Minh - chi nhánh Phú Mỹ Hưng, đồng thời mở rộng hoạt động và tăng cường đầu tư vào Shinhan Vietnam Finance Company Limited.
- Năm 2020, Shinhan Vietnam Finance Company Limited chuyển đổi sang mô hình kinh doanh Ngân hàng công ty, giúp mở ra nhiều cơ hội phát triển và cung cấp dịch vụ tài chính đa dạng hơn cho khách hàng.
- Hiện tại, Shinhan Finance Việt Nam vẫn tiếp tục mở rộng chi nhánh và cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính phù hợp với nhu cầu của khách hàng tại Việt Nam.
Mission
" Góp xây thế giới tốt đẹp hơn bằng Sức mạnh tài chính "
Nỗ lực để ổn định nền thịnh vượng chung, kiến tạo giá trị tốt đẹp hơn cho khách hàng, Shinhan và xã hội. Với mục tiếu ấy, Shinhan tìm kiếm những cách tiếp cận mới, những phương thức mới để mang đến những sản phẩm, dịch vụ đón đầu những thay đổi từ thị trường, đảm bảo hiệu quả đầu tư.
Review Shinhan Finance
Trụ sở (Tòa nhà The Mett) rất chuyên nghiệp và take care nhân viên (RV)
Công ty bắt ép OT mà không trả lương (RV)
Lương cơ bản thấp, KPI cực kỳ nặng (RV)