Phúc lợi
- Laptop
- Phụ cấp
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Operations Tasks (80%):
· Together with Brand Manager/Operation Manager develop and monitor closely trading plan, action plan and incentive program to achieve sales target
· Update and prepare daily, and monthly quantitative and qualitative reports for all stores
· Control and maintain approved annual and monthly store budget for retail operations
· Monitor operations status of the stores and provide recommendations or solutions to improve retail operation regularly to Brand Manager/Operations Manager
· Ensure that all operation activities are compliant with company’s policies, company’s procedures and local legal frame
· Ensure all operational policies and procedures are thoroughly communicated to all retail sale team in a timely manner thru mails, memo and notices.
· Work with Brand Manager, Product Assistant and VM Executive to establish systematic and updated trainings for every staff
· Monitor and control stock level and give suggestions on extra orders or stock consolidation according to trading plan and current performance.
· Support SM/ASM to maintain high level of customer service and liaise with CRM to provide after sale’s service and customer’s feedbacks
· Work with PMD on any maintenance needs according to brand’s standard and all issues are addressed to a timely manner.
· Collaborate with PMD on store relocation, store re-sizing, store renovation and new store opening and assist on set up of store operations
Administration Tasks (20%):
· Responsible for consolidating uniform orders for all retail staffs
· Manage the order of stationary and retail equipment effectively
· Support for all administration work for staff sales operations
· Attend floor for urgent situations relating to client service
Yêu Cầu Công Việc
· Strong back ground and work experience in fashion retail.
· Self-motivated, proactive, multi-tasks & independent
· Loyal and honest, strong work ethics.
· Demonstrated leadership and vision in managing staff groups.
· Strong Communication and Organization skill
· Team Work
· Excellent computer and Microsoft office skill
· Good in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH ADI CONSULTING là một cơ quan Tuyển dụng & Gia công phần mềm CNTT cung cấp sự chú ý có ý nghĩa và giá trị kinh tế cho các ngành, ngành và khu vực địa lý chuyên môn khác nhau. ADI có 15 năm kinh nghiệm cung cấp đầy đủ các giải pháp quản lý nhân sự và nhân tài cho các công ty toàn cầu và địa phương ở châu Á. Dựa trên thành công của mình, chúng tôi hiện đang hoạt động tại Thái Lan, Indonesia, Singapore, Ấn Độ, Malaysia, Việt Nam, tập trung vào Thuê ngoài nhân viên CNTT, Tuyển dụng nhân viên vĩnh viễn & hợp đồng, Dịch vụ tính lương nhân sự.
Thế mạnh cốt lõi của chúng tôi:
Dịch vụ thuê ngoài nhân viên CNTT: Chúng tôi cung cấp cho nhân viên CNTT của chúng tôi theo hợp đồng ngắn hạn để làm việc tại trang web của khách hàng dưới sự quản lý dự án của họ. Trong mô hình này, chúng tôi lập hóa đơn cho khách hàng hàng tháng về thời hạn hợp đồng. Chúng tôi cung cấp Dot net, Java, COBOL, Tư vấn SAP, Cơ sở hạ tầng, Máy chủ &; Quản lý cơ sở dữ liệu, Hỗ trợ CNTT và các tài nguyên khác cho khách hàng của chúng tôi theo yêu cầu.
Dịch vụ tuyển dụng: Chúng tôi cung cấp nhân viên thường trực cho khách hàng của chúng tôi với một lần tính phí theo tỷ lệ phần trăm cố định của tổng gói hàng năm.
Dịch vụ đếm nhân viên / tính lương: Khách hàng của chúng tôi đặt nhân viên của họ với ADI để quản lý các hạn chế về số lượng nhân viên của họ và cung cấp quản lý tốt hơn các dịch vụ tính lương bằng cách cung cấp đúng mức lương vào đúng thời điểm. Bất kỳ câu hỏi và mối quan tâm nào về tiền