Việc làm Avery Dennison

Cập nhật 11/12/2024 15:25
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AVERY DENNISON (VIỆT NAM)
Customer Service Officer - Contact Center
Avery Dennison 3.9★
31 đánh giá 96 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế

Mô tả công việc

About UOB
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
The Technology and Operations function is comprised of five teams of specialists with distinct capabilities: business partnership, technology, operations, risk governance and planning support and services. We work closely together to harness the power of technology to support our physical and digital banking services and operations. This includes developing, centralising and standardising technology systems as well as banking operations in Singapore and overseas branches.
Responsibilities
• Reports to the Team Leader / Supervisor.
• Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts/correspondence in accordance with standard operating procedures.
• Provide information on services offered by the bank to enhance customer relationships.
• Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers.
• Provide professional, friendly, and high-quality customer service & sales for each point of contact with the customer.
• Identify and respond to customer needs accordingly.
• Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable.
• Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner, while handling customer complaints in an assertive manner.
• Use call/contact control techniques to provide efficient, high-quality interactions with customers.
• Maintain detailed records of client interaction to improve quality of information available.
• To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the aim of projecting a professional image.
• Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers' requests.
• Ensure effective and timely follow-up as promised to customers.
• Process financial entries and adjustment on customers' accounts if necessary.

Yêu cầu công việc

Requirements
• Holds at least Diploma or Degree in any field.
• Previous experience in a call center would be an added advantage.
• Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken Vietnamese and English.
• Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous, and analytical and able to multi-task.
• Good understanding of the bank's customers, product, and services.
• Working knowledge of specialized products, systems, and services.
• Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word, and fax.
• High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer.
• Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.
Be a part of UOB Family
Apply now and make a difference.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Performance Bonus, Annual Salary Review
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare Insurance Policy
Annual Health Check-Up Program
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH AVERY DENNISON (VIỆT NAM)
Avery Dennison Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Cụm 7-2, đường M7, khu công nghiệp Tân Bình mở rộng, Phường Bình Hưng Hòa, Quận Bình Tân, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Avery Dennison là thương hiệu chuyên cung cấp các loại giấy in tem nhãn với chất lượng hàng đầu thế giới. Các ứng dụng và công nghệ của Avery Dennison được ứng dụng rộng rãi trong các ngành công nghiệp sản xuất trên thị trường, nhất là trong ngành quản lý công nghiệp bằng các mã vạch và dãy số. . Avery Dennison đã tồn tại trong hơn 80 năm và đã đạt được danh tiếng vững chắc với sự đổi mới và chất lượng hàng đầu trong ngành công nghiệp.


Review Avery Dennison

3.9
31 review

09/11/2024
Nhân viên kế hoạch tại Hồ Chí Minh

Lương cao, phúc lợi tốt, người lao động có tiếng nói

09/11/2024
Technical Designer tại Hồ Chí Minh

Các chế độ phúc lợi khá và mức lương tuyệt vời cho công việc tương tự trong khu vực

09/11/2024
Strategic Planner Trainee tại Hồ Chí Minh

Môi trường thúc đẩy sự cải tiến liên tục.Có cơ hội thăng tiến nghề nghiệp

Những nghề phổ biến tại Avery Dennison

Bạn làm việc tại Avery Dennison? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Avery Dennison

Avery Dennison

Click để đánh giá