Mô tả công việc
- Set-up and coordinate meeting schedules.
- Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
- Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
- Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
- Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
- Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
- In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
- Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
- Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
- Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
- Prepares Sales Kits.
- Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
- Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
- Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
- Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
- Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
- Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
- Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
- Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
- Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
- Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
- Performs common and related duties and special projects as may be assigned.
Yêu cầu công việc
Experience
· Minimum of one year in similar capacity
· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general
Skills and Knowledge
· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office
- Proficient in English language both written and verbal
- Computer skills
· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team
· Good presentation and influencing skills
· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels
· Flexible and able to embrace and respond to change effectively
· Self-motivated and energetic
· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment
Education or Qualification:
- Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent
Quyền lợi được hưởng
Dicussing during the interview
Công ty TNHH Bao Bì Công Nghiệp Việt Nam (IPVN) là công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất bao bì và hàng phụ trợ công nghiệp cho các nhà máy, kho chứa hàng, kho tiếp vận, và lĩnh vực công nghiệp nói chung. Với kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực này, IPVN đã và đang trải khắp sự hiện diện của mình trên toàn lãnh thổ Việt Nam, hướng tới khách hàng trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- IPVN luôn cố gắng đem đến cho khách hàng sự thỏa mãn về chất lượng, dịch vụ với chi phí hợp lý nhất.IPVN luôn cố gắng để tạo ra sự khác biệt đó là:Cung cấp những sản phẩm tốt nhất, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng mà những nơi khác không đáp ứng được.Tôn trọng khách hàng và coi khách hàng vừa là đối tác vừa là những người bạn, luôn tận tâm và đồng cảm với khách hàng