Mô tả công việc
2. Perform regular competitive benchmark studies and be informed of market trends.
3. Support Revenue Director to create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each property.
4. Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity.
5. Regularly check the input and the quality of data and work with Reservations & Operations to resolve any issues.
6. Evaluate performance of distribution channels and contracted rates
7. Maintain rate parity across the channels.
8. Assist the Sales team in analyzing the performance of their Accounts.
9. Prepare documents for Revenue Meeting
10. Support Revenue Management team to prepare and support the annual revenue budget.
11. Prepare Ad-hoc analysis as required by the Company.
Quyền lợi được hưởng
• International-Dynamic-Friendly Working Environment.
• Competitive salary
• Monthly bonus (service charge)
• Compulsory social insurances (contribution rate on full salary), accident 24/24 insurance
• 13th month salary, annual salary review
• 16 days of annual leave
• Annual health check-up, year-end party, outing etc.
• Free parking
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2-3 years in Sales & Marketing related operations, of which 01 years experiences as Revenue Management at international hotel 4* and up. Experienced in Reservation / Ecommerce
- Communication, problem solving, time management, teamwork
Yêu cầu hồ sơ
Với truyền thống sản xuất bia hơn một thế kỷ từ năm 1890 đến nay, Bia San Miguel hiện vẫn duy trì là một thương hiệu nổi tiếng thế giới với 12 nhà máy bia ở châu Á và xuất khẩu đến hơn 70 quốc gia trải dài trên tất cả châu lục trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia các loại Bảo hiểm theo quy định và công ty đóng cho nhân viên thêm 2 loại bảo hiểm BHTN và BH nằm viện (lên tới hơn 100 triệu)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch với công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 12/11/1994
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng