Việc làm BIBABO.,LTD

Cập nhật 19/11/2024 17:57
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Bibabo
Assistant Manager, Sales (Training Services)
BIBABO.,LTD 4.7★
6 đánh giá 101 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

You will also act as the Member of Business Assurance Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the BA team to develop business and operation on academy services.

  • Responsible for the sales and marketing activities of Academy related services
  • Develops and executes business plans to meet sales targets for revenue and profitability
  • Focuses on penetrating key accounts within their assigned territory to identify potential clients, develop relationships, and explore new business prospects
  • Prepare prospects and presentations to showcase the academy’s offerings to potential clients, aiming to generate leads
  • Facilitating communication and collaboration with various teams within the company
  • Coach and strengthen the sales competencies and capabilities of the Sales Team
  • Comply with working procedures and trainer qualification process
  • Manage and service assigned accounts and be accountable for achieving sales targets
  • Identify, create and follow-up on new accounts as well as new product and market development
  • Work closely with Marketing to develop and maximize the success of lead generation activities, marketing programs and customer focused events
  • Review, evaluate and develop pricing strategies for product portfolios
  • Generate prompt and accurate quotations for inquiries
  • Ensure timely response to customers’ enquiries, feedback and comments
  • Build, strengthen and optimize relationships with clients, prospects and partners
  • Responsible for customer retention as well as related marketing events:
  • Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary
  • Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices
  • Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them
  • Other duties relevant to this level

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in business/ marketing, education, human resources or relevant field.
  • Proven strong experience as an Academy Sales
  • Prior work experience in Academy services of TIC related products will be an added advantage
  • Strong sales and/or business development track records
  • Mature, self-disciplined and result-driven
  • Independent working with high pressure
  • Speak English fluently in writing and communication.
  • Track record in designing and executing successful training programs
  • Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
  • Ability to plan, multi-task and manage time effectively
  • Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
  • Good computer and database skills

Others (Benefit):

  • Working in an international dynamic and friendly environment
  • 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
  • 13th-month salary, bonus based on performance and business result
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
  • Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
  • Free parking (bicycle, motorbike, car)
  • Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
  • Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 4, Tòa nhà Bohemia SaiGon, Lô 3, Đường 19/5A, KCN Tân Bình, Q. Tân Phú

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Hà Nôi: Tầng 4, tòa Comatce, số 61 Ngụy Như Kon Tum, Thanh Xuân, Hà Nội.

Bibabo là hệ sinh thái giáo dục tiên phong tại Việt Nam, đồng hành cùng con từ khi còn là một bào thai đến khi con vững bước trưởng thành.

Được thành lập từ năm 2015, Bibabo đã có những bước chuyển mình mạnh mẽ, trở thành nền tảng mua sắm dạng mạng xã hội dành riêng cho Mẹ & Bé với kho thông tin, kiến thức khổng lồ chính xác - dễ tra cứu. Đồng thời tại Bibabo, mẹ sẽ có những trải nghiệm mua sắm online tuyệt vời dễ dàng, tiện lợi.


Review BIBABO.,LTD

4.7
6 review

07/06/2019
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường trẻ trung, chế độ tương đối tốt, công việc ổn định, lương chưa chậm tháng nào. Xét về mặt bằng chung cũng gọi là oke, nhân viên thân thiện.

07/06/2019
Nhân viên kinh doanh tại Hà Nội

Chưa chỗ nào mình đi làm mà có môi trường tốt như vậy luôn. Chị trưởng nhóm tuy bận nhưng rất có tâm, nói thật lúc mới vào người nào chẳng có 1000 cái không biết nhưng cứ hễ mình hỏi chị đều trả lời nhiệt tình.

07/06/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty không OT, chỉ làm từ thứ hai - thứ sáu, được làm 9h sáng, được ăn trưa ở công ty. Ai mà mới ra trường vào đây sẽ ít học hỏi được vì công ty không có đào tạo cho người mới, chỉ tuyển và cần người kinh nghiệm vào làm thôi.

Những nghề phổ biến tại BIBABO.,LTD

Bạn làm việc tại BIBABO.,LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BIBABO.,LTD

BIBABO.,LTD

Click để đánh giá