Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Bibabo là hệ sinh thái giáo dục tiên phong tại Việt Nam, đồng hành cùng con từ khi còn là một bào thai đến khi con vững bước trưởng thành.
Được thành lập từ năm 2015, Bibabo đã có những bước chuyển mình mạnh mẽ, trở thành nền tảng mua sắm dạng mạng xã hội dành riêng cho Mẹ & Bé với kho thông tin, kiến thức khổng lồ chính xác - dễ tra cứu. Đồng thời tại Bibabo, mẹ sẽ có những trải nghiệm mua sắm online tuyệt vời dễ dàng, tiện lợi.
Review BIBABO.,LTD
Môi trường trẻ trung, chế độ tương đối tốt, công việc ổn định, lương chưa chậm tháng nào. Xét về mặt bằng chung cũng gọi là oke, nhân viên thân thiện.
Chưa chỗ nào mình đi làm mà có môi trường tốt như vậy luôn. Chị trưởng nhóm tuy bận nhưng rất có tâm, nói thật lúc mới vào người nào chẳng có 1000 cái không biết nhưng cứ hễ mình hỏi chị đều trả lời nhiệt tình.
Công ty không OT, chỉ làm từ thứ hai - thứ sáu, được làm 9h sáng, được ăn trưa ở công ty. Ai mà mới ra trường vào đây sẽ ít học hỏi được vì công ty không có đào tạo cho người mới, chỉ tuyển và cần người kinh nghiệm vào làm thôi.