Job description
- Ensure effective operation of the financial system to promptly meet capital sources for production and business activities.
- Ensure the accounting system is operated in accordance with legal requirements and company management requirements.
* Mission:
- Operating the department (Assigning, supervising the implementation of plans, evaluating & adjusting) and Managing the implementation of the department's work (setting goals, assigning plans to employees, monitoring, mentoring, evaluating price, feedback). Recommend rewards and discipline for department employees.
- Building an accounting system: Organizing and implementing statistical accounting operations for company management purposes; Implement, maintain and innovate management accounting operations.
- Organize the implementation of accounting operations: Operate, implement, build and complete the reporting system, books, and accounting documents in accordance with the prescribed standards of the state and the company.
- Manage costs, capital and assets of the company: List costs and guide departments/divisions/units to develop annual cost plans, review and approve payment of incurred costs. Control implementation costs compared to plans/norms. Controlling data ensures correct payment, eliminating risks, including fraud and errors during the entire company's operations.
- Manage cash flow, arrange capital to serve production and business activities
- Reporting information: Establish management reporting system, financial reporting at member units, consolidated financial reporting of the Corporation.
- Control tax accounting operations, tax reporting at units and tax payment situation. Check invoices, documents, and related reports to promptly detect important violations.
- Organize dissemination and guidance on timely implementation of accounting regimes issued by the state
- Participate in identifying and evaluating financial risks; Participate in planning and risk mitigation plans; Participate in monitoring, controlling and handling risks
- Set up process/business system/management systems for responsible areas. Monitor compliance, evaluate and improve the processes in charge.
- Advise the Company's Board of Directors in accounting, ensuring management purposes.
Candidate requirements
- Have experience as chief accountant for at least 05 years at import-export companies with turnover of 300 billion/year or more
- Build accounting and management accounting systems
- Deep understanding of financial and accounting expertise and able to solve difficult and exceptional problems in operations. Understanding of legal regulations on finance and accounting
- Prepare financial reports, analytical reports, and management accounting reports in accordance with regulations and meet requirements.
- Create capital plans, cash flows, manage and use capital effectively.
- Prepare, execute and control plans
- Organize implementation, assign tasks and monitor implementation according to goals
- Systematic problem solving and decision making
- Instruct, train, and mentor employees
- Proficient in office information technology.
- Ability to work independently, proactively and creatively at work
- Need to find a good environment, stable job,
Công ty BTL được thành lập vào năm 1993. Hiện tại, BTL là một trong những nhà sản xuất y tế lớn trên thế giới. Công ty chúng tôi chuyên về ba phân khúc riêng biệt của thị trường này: Vật lý trị liệu, tim mạch và y tế. BTL đã chi nhánh tại 50 quốc gia trong đó có Việt Nam. Các sản phẩm BTL cho vật lý trị liệu được đại diện bởi điện trị liệu, laser, siêu âm và các thiết bị trị liệu từ tính. Những cải tiến mới nhất của chúng tôi bao gồm các dòng sản phẩm trị liệu sóng xung kích, diathermy và thủy trị liệu. Các thiết bị tim mạch của BTL, bao gồm cả các thiết bị đo phế dung, bao gồm chủ yếu là một loạt các máy đo điện tim, máy theo dõi holter, hệ thống kiểm tra căng thẳng, máy đo huyết áp lưu động và phế dung kế. Hệ thống phần mềm chuyên nghiệp và sáng tạo cao của chúng tôi là một bổ sung tuyệt vời cho bất kỳ thiết bị nào trong số này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1993
Mission
- BTL có truyền thống luôn luôn cải tiến. Đó chính là bản chất đổi mới của công ty, nắm bắt xu thế cũng như sự quyết tâm của nhân viên đã đưa công ty ngày càng phát triển nhanh chóng hơn và mở rộng phạm vi của các sản phẩm và thị trường của mình.