Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH CEI International Investmen
Công ty cung cấp các dịch vụ lắp ráp bảng mạch in và hộp, thiết kế và sản xuất thiết bị. Nó được trang bị tốt để cung cấp các dịch vụ giá trị gia tăng như quản lý vật liệu, bố trí mạch, kỹ thuật phát triển và nguyên mẫu, dập kim loại và các bộ phận gia công chính xác.
Công ty phục vụ khách hàng trong phân khúc thị trường thiết bị công nghiệp. Chúng bao gồm các màn hình phát quang điện được sử dụng trong các ứng dụng công nghiệp, giao thông và y tế, thiết bị y tế và chăm sóc sức khỏe; thiết bị văn phòng như máy photocopy kỹ thuật số, dụng cụ phân tích như máy sắc ký khí và lỏng và dụng cụ đo lường, bộ điều khiển an toàn công nghiệp và cảm biến môi trường, thiết bị bán dẫn mặt trước và mặt sau và thiết bị SMT.
Công ty đạt tiêu chuẩn ISO9001:2008, ISO 13485, AS9100 (Thư phù hợp).
Có trụ sở chính tại Singapore với các cơ sở sản xuất tại Singapore, Batam (Indonesia), Thành phố Hồ Chí Minh (Việt Nam) và Thượng Hải (Trung Quốc).
Hiện tại, chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên đủ tiêu chuẩn để tham gia vào đội ngũ của chúng tôi