Mô tả công việc
MAIN PURPOSE: To effectively implement and manage brand and category marketing programs in alignment with the yearly marketing plan, ensuring the successful execution of campaigns that enhance brand visibility, drive customer engagement, and contribute to the achievement of business objectives.
KEY ACCOUNTABILITIES:
1) Retail Marketing Strategy Execution: Develop and execute retail marketing strategies to drive in-store traffic and sales.
2) In-store Promotions Management:
- Plan and manage in-store promotions to maximize full-price sales and enhance the customer experience.
- Execute Trade Marketing programs for ALDO, including the detailed implementation of activities such as gift giving, development of POSM materials.
3) Collaboration with Store and Merchandise Teams: Work closely with store managers and merchandise teams to ensure effective implementation of marketing activities.
4) Manage in-mall media channels:
- Optimize foot traffic, update promotions and discounts, and explore branding opportunities within malls.
- Collaborate with mall management: to introduce promotions, identify branding opportunities, and propose cooperative programs to enhance sales efficiency.
5) Create and manage Marketing activations: that enhance customer connections and experiences with the ALDO brand.
6) Performance Monitoring and Reporting: Monitor and analyze the performance of marketing activities, providing insights for continuous improvement.
7) Budget Management: Assist in managing the marketing budget for retail activities, ensuring cost-effective execution.
8) Implement local market research with a focus on consumer insights to inform marketing strategies and decisions.
9) Support initiatives to push sales and increase revenue through strategic marketing efforts.
Yêu cầu công việc
- University graduate, preferably with a degree in Marketing, Economics, or Business Administration.
- 3-4 years of experience in a marketing role, with experience in the retail industry, managing in-store promotions.
- Demonstrated ability in analytics, negotiation, and creative problem-solving.
- Proficient in Microsoft Office (Excel, Word).
- Fluent in English.
- Strong understanding of brand and digital marketing strategies.
- Friendly, sociable, and flexible in work.
- Capable of working in a team environment.
- Honest and able to learn quickly.
- Can work effectively under high-pressure conditions.
Quyền lợi được hưởng
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
TNVCert là một tổ chức chứng nhận đa quốc gia với mạng lưới văn phòng tại nhiều quốc gia trên Thế giới như Anh, Ấn Độ, Mỹ, Thuỵ Điển, Malaysia, Indonesia, Philippines, Taiwan, Singapore, Qatar, Kuwait, Oman, Ai Cập, Nam Phi, Nigeria, Nepan, Turkey, Iran, Bangladesh… Trên Thế giới, TNVCert cung cấp dịch vụ chứng nhận với sự công nhận của các Tổ chức UAF và IAS của Hoa Kỳ và cũng là thành viên của diễn đàn công nhận chất lượng quốc tế IAF
Tại Việt Nam, Theo nghị định 107/NĐ-CP của Chính phủ Việt nam; TNV Việt Nam đã thực hiện đăng ký và được Tổng cục Tiêu chuẩn Đo lường Chất lượng Việt Nam cấp “Giấy chứng nhận đăng ký hoạt động chứng nhận” (Số đăng ký 43/CN-TĐC) và được Bộ Nông nghiệp và Phát triển nông thôn chỉ định chứng nhận sản phẩm nông nghiệp hữu cơ theo tiêu chuẩn TCVN 11041 với mã số CN 81-23 BNN.
Kế thừa kinh nghiệm quản lý quốc tế của Tổ chức Chứng nhận TNV Toàn cầu, TNV Việt Nam cam kết luôn là người bạn đồng hành cùng các cơ quan được cấp chứng nhận, cải tiến không ngừng các hệ thống quản trị, mang lại những giá trị gia tăng trong các hoạt động của khách hàng.
SỨ MỆNH
Đóng góp vào sự nghiệp phát triển kinh tế bền vững vì lợi ích Quốc gia từ việc khơi dậy nội lực sẵn có, nêu cao tinh thần cải tiến và không ngừng nâng cao chất lượng của các Tổ chức, doanh nghiệp.
TẦM NHÌN
Trở thành biểu tượng niềm tin hàng đầu khu vực trong việc cung cấp các dịch vụ chứng nhận, kiểm nghiệm, giám định, đào tạo và mang đến các giải pháp cải tiến cho hệ thống của các Tổ chức trong và ngoài nước.