Mô tả công việc
- As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
- Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
- When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
- Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
- Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
- Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Language Allowance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
- 1-year previous experience in same position
- Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
- Working with multi-cultural teams
- Excellent communication skills in English
- Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
- Can speak Korean
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Công ty TNHH CNA-HTE Việt Nam là công ty cung cấp giải pháp toàn diện trong lĩnh vực bảng hiệu và cảnh quan. Với một đội ngũ quản lý, chuyên gia, kỹ sư và công nhân thi công lành nghề, chúng tôi có thể đem đến cho khách hàng dịch vụ trọn gói từ thiết kế đến thi công hay chỉ thiết kế hoặc thi công tuỳ theo nhu cầu của khách hàng.
Tự hào là công ty có hơn 15 năm kinh nghiệm, chúng tôi đã có cơ hội hợp tác thực hiện nhiều loại hình dự án khác nhau như sân bay, trung tâm thương mại, khu nghỉ dưỡng hạng sang và khu nhà ở cao cấp. Với phương châm không hài lòng cho đến khi khách hàng hài lòng, luôn nâng cao tay nghề, cập nhật các kỹ thuật mới nhất và không ngừng cải tiến chất lượng dịch vụ của mình luôn là những ưu tiên hàng đầu của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của Luật lao động và của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/06/2008
Mission
- Về cả chất lượng và giá thành, chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ không có ở các công ty khác bằng cách cung cấp dịch vụ sản xuất bảng hiệu tại nhà máy riêng của CNA-HTE, dịch vụ với chất lượng Nhật Bản của ASAHI ETIC.
- Bên cạnh dịch vụ bảng hiệu, chúng tôi cũng cung cấp dịch vụ hoàn thiện nội ngoại thất cho dự án, theo như yêu cầu của khách hàng trọn gói hay từng phần.
- Chúng tôi có thể hỗ trợ khách hàng về việc bảo trì trong và sau khi xây dựng.
- Chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ không chỉ ở Việt Nam mà còn ở các nước khác.