Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH CNA-HTE Việt Nam là công ty cung cấp giải pháp toàn diện trong lĩnh vực bảng hiệu và cảnh quan. Với một đội ngũ quản lý, chuyên gia, kỹ sư và công nhân thi công lành nghề, chúng tôi có thể đem đến cho khách hàng dịch vụ trọn gói từ thiết kế đến thi công hay chỉ thiết kế hoặc thi công tuỳ theo nhu cầu của khách hàng.
Tự hào là công ty có hơn 15 năm kinh nghiệm, chúng tôi đã có cơ hội hợp tác thực hiện nhiều loại hình dự án khác nhau như sân bay, trung tâm thương mại, khu nghỉ dưỡng hạng sang và khu nhà ở cao cấp. Với phương châm không hài lòng cho đến khi khách hàng hài lòng, luôn nâng cao tay nghề, cập nhật các kỹ thuật mới nhất và không ngừng cải tiến chất lượng dịch vụ của mình luôn là những ưu tiên hàng đầu của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách BHXH, BHYT và các phúc lợi khác theo quy định của Luật lao động và của công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 30/06/2008
Mission
- Về cả chất lượng và giá thành, chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ không có ở các công ty khác bằng cách cung cấp dịch vụ sản xuất bảng hiệu tại nhà máy riêng của CNA-HTE, dịch vụ với chất lượng Nhật Bản của ASAHI ETIC.
- Bên cạnh dịch vụ bảng hiệu, chúng tôi cũng cung cấp dịch vụ hoàn thiện nội ngoại thất cho dự án, theo như yêu cầu của khách hàng trọn gói hay từng phần.
- Chúng tôi có thể hỗ trợ khách hàng về việc bảo trì trong và sau khi xây dựng.
- Chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ không chỉ ở Việt Nam mà còn ở các nước khác.