Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.
6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.
8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.
9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
10. Report to the shift leader or Chief Receptionist of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Reception.
11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.
12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
16. Perform other tasks assigned by Chief Receptionist and Upper Management.
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation with 100% salary & service charge
• Full insurance package according to labour law & 24/7 insurance
• Bonus for Public holidays and 13th month salary
• Duty meal & uniform provided by Hotel
• Review salary once a year/ review performance for career path development
• Staff giving birth allowance/ Marriage allowance/ Funeral allowance
• Annual summer outing, team building activities, birthday party, best employee of the month, annual health check
• Training opportunities
• 8 hours per day
• Free motorbike parking
Yêu cầu công việc
2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
4. Good command of English and Vietnamese
5. Open-mindedness.
Yêu cầu hồ sơ
02438315000 máy lẻ 3040
Công Ty TNHH Cơ Điện Lạnh EEP Việt Nam thành lập năm 2012 chuyên thi công lắp đặt, cải tạo sửa chữa, bảo trì bảo dưỡng các hệ thống phụ trợ công nghiệp (Cơ khí - Cơ điện - Điện lạnh) cho các công trình dân dụng và công nghiệp.
EEP Việt Nam được thành lập vào đầu năm 2015, là tiền thân của Công Ty TNHH Cơ Điện EEP Việt Nam hoạt động cuối năm 2012. Chúng tôi đã hợp tác và thi công cho những nhà máy, khu công nghiệp lớn như: ư Cty TNHH Nichirin Việt Nam, Cty TNHH Joyo Mark, Cty TNHH VN Tabuchi Electroni, Cty Cổ phần Yes Tech VN, Cty TNHH . Wonil Electronics, Cty TNHH Tenma VN, Cty TNHH Mirae Eic,..
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- EEP Việt Nam được thành lập vào đầu năm 2015, là tiền thân của Công Ty TNHH Cơ Điện EEP Việt Nam hoạt động cuối năm 2012.
Mission
- Trở thành đối tác tin cậy của mọi khách hàng nhờ khả năng cung ứng đa dạng sản phẩm, dịch vụ cơ điện lạnh, PCCC, xây dựng với chất lượng vượt trội.
- Tạo ra môi trường làm việc lý tưởng cho toàn thể cán bộ, công nhân viên trong toàn doanh nghiệp.
- Đóng góp tích cực xây dựng nền kinh tế trong nước phát triển bền vững.