Mô tả công việc
- In charge of promoting and supporting Scrum by assisting everyone in understanding Scrum theory, practices, principles, and values.
- Check that the Scrum methodology is working appropriately.
- Coach the team on how to delight customers by utilizing Scrum processes and ideals.
- Motivate the scrum team to self-organize.
- To manage the product backlog, work closely with the Product Owner.
- As needed, facilitate Scrum events and other meetings, such as product backlog refinement, planning, daily scrum, sprint review, and sprint retrospective.
- Facilitate work completion without coercion, assignment, or dictation.
- Encourage debate, decision-making, and conflict resolution.
- Assist the team in minimizing and eliminating barriers.
- When possible, use a servant leadership approach to provide full support to the team.
- Assist the scrum team in reaching higher levels of scrum maturity.
Yêu cầu công việc
- Understanding of Scrum processes and artifacts.
- English: upper-intermediate
- From 2 years of experience
- Experience in applying Full scrum
- Technical understanding of the software development process - design, development, testing, and deployment
- Excellent communication, teamwork, leadership, dispute resolution, and time management abilities are required.
- Knowledge of the team's technology that is applicable
- Analytical abilities are required to solve problems and remove obstructions.
- Mentoring, coaching, cooperating, and team building are all examples of strong interpersonal skills.
- A certified Scrum Master is an advantage.
■Working time: Mon - Fri : 8:00 - 17:00 (Hybrid working - 1 day WFH & 4 days in office)
■Salary : up to 55M gross
Quyền lợi được hưởng
- 13th - month bonus + Bonus for Performance
- Annual salary appraisal
- Vietnam Social Insurance (full salary)
- Premium health care (include familly)
- Annual Health Checkup
- 17+ days of paid leave per year;
- Annual Travel;
- Lunch allowance
- Annual health screening + Well-being allowance
- Training and education sponsorship
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp