Mô tả công việc
- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program
- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.
- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.
- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.
- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.
- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.
- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.
- Facilitate management training programs.
- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.
- Monitor all training activities conducted on and off site.
- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.
- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.
- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.
- Prepare training budget to meet the business goal.
- Administer the training budget and purchase training materials as required.
- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.
- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.
- Create a learning organization and resources library
- Promote by example the principles of “Yes I Can”
- Assist in hotel Recognition Program.
- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
- Manage the administration of trainees and apprentices on the property
- Keep good relationship with vocational schools.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or higher
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp