Việc làm Công Nghệ Di Động Việt

Cập nhật 29/08/2024 10:57
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt
[HEINEKEN Vung Tau] Brewery Admin Officer
Công Nghệ Di Động Việt
2.0
2 đánh giá 29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bà Rịa - Vũng Tàu
Mô tả Công việc
Supervision of Sanitation Services, Pest Control, and Greenery in the Factory
Monitor and verify work schedules for each category, ensuring a clean, beautiful, and green landscape.
Control services quality, promptly address difficulties affecting services quality through comprehensive factory inspections. Conduct weekly inspections and address any issues.
Prepare reports based on job categories.
Regularly hold meetings with all suppliers to listen, provide feedback, and make adjustments for the best services at our factory.
Manage and update records related to services (service staff lists, relevant certifications, health records of subcontractor staff, chemical lists, usage information, subcontractor staff training records, periodic subcontractor reports, etc.) to ensure service activities comply with ISO 9001 and FSSC 22000 processes.
Verify work logs, acceptance minutes, invoices, and payments to suppliers on a monthly basis.
Control and update accounting expenses as needed on a monthly basis.
Organize Factory Tours for Visitors
Receive factory tour requests from external departments and internal sections within the factory.
Introduce and guide tour groups according to the factory's program.
Collaborate with the bar manager to prepare for tours.
Maintain tour records and update them as necessary.
Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
Factory Administrative Costs
Timely verify and reconcile expense records, make payments to suppliers (such as landscaping services, pest control, and cafeteria services).
Temporarily advance administrative costs and process related expenses to support departments, then reconcile with the accounting department.
Plan reasonable monthly and annual expenditures.
Ability to forecast costs for the following year and compare and identify discrepancies in monthly administrative costs.
Organize Factory Programs and Events, Including Tours
Plan and coordinate regular programs within the factory, including:
Happy hours, town hall meetings, year-end parties, sports events, farewells, and welcomes.
Away days, family days, women's days, and commemorative celebrations.
Tet charity events.
Establish contact with suppliers and relevant authorities (if applicable) and coordinate logistics.
Process payments to suppliers, track expenses, and update records as needed.
Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
Factory Hygiene and Safety Evaluation System
Collaborate with the TPM department and production units to plan and implement regular monthly evaluations within the factory.
Compile data from the evaluation system and maintain monthly reports.
Address technical errors in the evaluation system for participating evaluators.Yêu Cầu Công Việc
Qualification:
Bachelor's degree
Skills:
Proficient in Microsoft Office (Outlook, Excel). Successful candidates will be required to learn Power BI for job-related tasks.
English communication skills: intermediate level
Experience
Prefer candidate with previous experience working in manufacturing companies.
Equivalent position with at least 1 - 2 years of experience.
Note
Willing to perform outdoor inspections for sanitation services, greenery, and pest control. Also, for outdoor events and short-term projects such as quarterly meetings at the factory and groundbreaking ceremonies.
Outdoor inspections are conducted weekly, with each inspection lasting 60-90 minutes.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt
Công Nghệ Di Động Việt Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
77 Trần Quang Khải, P. Tân Định, Quận 1

Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt vận hành chuỗi cửa hàng Didongviet.vn, được thành lập năm 2009 với tư cách một hệ thống uy tín chuyên kinh doanh các mặt hàng công nghệ chính hãng, nổi bật là điện thoại di động, máy tính bảng, laptop, phụ kiện, linh kiện...

Từ cửa hàng có quy mô nhỏ, không có chi nhánh, đến nay đã có 24 cửa hàng trong chuỗi Didongviet.vn và 11 cửa hàng liên kết Mobifone - Di Động Việt, phục vụ hàng triệu khách hàng mỗi năm.

Từ việc chỉ giới hạn kinh doanh sản phẩm của một vài thương hiệu lớn như Apple, Samsung, Sony, LG... đến nay, Di Động Việt đã và đang trở thành đối tác của các hãng danh tiếng khác như Nokia, Vsmart, Oppo.... Thành quả này, đến từ sự cố gắng không mệt mỏi của Di Động Việt nhằm mang tới cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cao nhất trong tầm giá thấp nhất, chế độ bảo hành

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2009

Mission

Từ định hướng tập trung kinh doanh các dòng điện thoại cao cấp chính hãng xách tay giá tốt trong những năm đầu thành lập, đến nay thương hiệu Di Động Việt đã trở thành cái tên có sức nặng trên thị trường sản phẩm chính hãng tại Việt Nam. 

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Di Động Việt

Bạn làm việc tại Công Nghệ Di Động Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ Di Động Việt

Công Nghệ Di Động Việt

Click để đánh giá