Việc làm Công Nghệ Di Động Việt

Cập nhật 29/08/2024 10:57
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt
Assistant Trade Marketing Manager
Công Nghệ Di Động Việt
2.0
2 đánh giá 29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 15
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 15
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
As an Assistant Trade Marketing Manager at Minthacare, you are responsible for driving effective marketing always-on BTL activities and promotion for Bioderma in all sales channels, under the direction of the Brand Manager.
1. Develop & perform full year organising Trade Marketing plan in line with business objectives/ brand objectives
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
2. Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers and internal/ external partners
3. Promotion champion
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
4. Evaluation & Report for all projects by month/ quarter
5. Budget management
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
6. Complexity management:
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.
Execution of National activations and events for all company portfolios based on Brand Campaign.
Involves ongoing sales data analysis (trends, competitors, category, etc.), monitoring the competitor activities and proposing innovative ideas.
In charge for yearly visibility & POSM Plan from design to production
Build full year promotion strategy for brand & channels
Develop full year promotion plan at shopper point of sale
Ensure non-conflict of promotion across channels (social-commerce, e-commerce, retail & medical)
Budget phasing monthly following campaign.
Responsible for the project budget (track all spend, monthly reporting).
Able to manage multiple perspectives/ ideas from cross functions while running projects.
Able to work with cross functions to lead projects that happen following timeline & scopes.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
At least 2 years working experience in FMCG, Beauty, Cosmetic.
Good communication skills.
Good analytical, interpersonal and negotiation skills.
Good command of English
Time management: Excellent time management skills to prioritise tasks, to meet and anticipate deadlines, to guarantee every material and activity will be delivered on time.
Master of Microsoft Office (Word, Excel, PPT)
Adaptability, versatility, eager to thrive and learn, business oriented.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt
Công Nghệ Di Động Việt Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
77 Trần Quang Khải, P. Tân Định, Quận 1

Công ty TNHH Công Nghệ Di Động Việt vận hành chuỗi cửa hàng Didongviet.vn, được thành lập năm 2009 với tư cách một hệ thống uy tín chuyên kinh doanh các mặt hàng công nghệ chính hãng, nổi bật là điện thoại di động, máy tính bảng, laptop, phụ kiện, linh kiện...

Từ cửa hàng có quy mô nhỏ, không có chi nhánh, đến nay đã có 24 cửa hàng trong chuỗi Didongviet.vn và 11 cửa hàng liên kết Mobifone - Di Động Việt, phục vụ hàng triệu khách hàng mỗi năm.

Từ việc chỉ giới hạn kinh doanh sản phẩm của một vài thương hiệu lớn như Apple, Samsung, Sony, LG... đến nay, Di Động Việt đã và đang trở thành đối tác của các hãng danh tiếng khác như Nokia, Vsmart, Oppo.... Thành quả này, đến từ sự cố gắng không mệt mỏi của Di Động Việt nhằm mang tới cho khách hàng những sản phẩm chất lượng cao nhất trong tầm giá thấp nhất, chế độ bảo hành

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2009

Mission

Từ định hướng tập trung kinh doanh các dòng điện thoại cao cấp chính hãng xách tay giá tốt trong những năm đầu thành lập, đến nay thương hiệu Di Động Việt đã trở thành cái tên có sức nặng trên thị trường sản phẩm chính hãng tại Việt Nam. 

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Di Động Việt

Bạn làm việc tại Công Nghệ Di Động Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ Di Động Việt

Công Nghệ Di Động Việt

Click để đánh giá