Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công Nghệ Long Khang (tên viết gọn là LK Technology) được thành lập vào năm 2013. Chúng tôi là một nhà cung cấp: Giải pháp chiếu sáng, thiết bị điện, hệ thống quản lý tòa nhà và thành phố thông minh hàng đầu tại Đông Dương.
Sứ mệnh và đam mê không giới hạn của LK Technology là hướng tới sự kết hợp hoàn hảo giữa tính thẩm mỹ bền vững, giải pháp kỹ thuật cao và kết nối thông minh định hướng IoT.
Chúng tôi liên tục cập nhật và hoàn thiện với cam kết luôn đem tới những giải pháp hàng đầu, hiệu quả và phù hợp với ngân sách của Quý khách hàng,
LK Technology đã và đang là đối tác chính thức với các thương hiệu hàng đầu thế giới về giải pháp chiếu sáng và loT như iGuzzini, Osram, Intel, Advantech … trong nhiều năm qua.
LK Technology đã có được những thành tựu phi thường trong quá trình phát triển là nhờ có một đội ngũ nhân viên rất lành nghề, đầy nhiệt huyết, đặc biệt hơn là sự sáng tạo không giới hạn đã, đang và tiếp tục chinh phục mọi thử thách để luôn đưa tới khách hàng những dịch vụ thượng hạng, vượt ngoài sự mong đợi.