Mô tả công việc
- Develop the market: Execute sales strategies and achieve established quota in the assigned territory by identifying and closing business opportunities through territory management, target account prospecting and profiling
- Build the relationship with customers: Own the services relationship and is responsible for understanding the customers’ business needs and direction in order to help them quantify and achieve their business objectives; Owns the territories services pipeline and is responsible for both prospecting and closing services opportunities; Maintain effective relationships with established customers and develop strategies to maximize services depth and revenue opportunities;
- Selling: Responsible for Oracle Netsuite full services by thoroughly assessing the customers’ needs and presenting appropriate services solutions;
- Maintain a thorough knowledge of Gimasys and Partner’s products and technology, as well as industry trends: Proactively maintain strong relationships with Sales team members and other Units in Gimasys (e.g. for cross-selling) Reporting of activities, including weekly and monthly sales forecasts, the status of the pipeline and results of prospecting activities;
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Business Administration is preferred;
- 5-7 year experience in ERP, finance Solution Selling techniques with an emphasis on strong account and territory management;
- Ability to build relationships and quickly develop trust with C-level executives;
- Strong presentation, communication, organization, multitasking, and time management skills;
- Entrepreneurial mindset being able to put yourself in the customer’s shoes and driving continuous improvement and optimization
- Ability to build relationships and lead consulting engagements through incisive questioning, clear communication and a professional trust building manner; strong relationships with a diverse set of internal and external constituencies including senior level executives, legal, technical, finance, support, sales and marketing experts
- Demonstrated ability to manage difficult situations (technical + interpersonal) routinely sought after to address extremely complex, critical customer issues
- IELTS from 6.0 or equivalent is preferable (for daily business communication with customers and providers and studying product-related technical documents
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (negotiation)
- Bonus: laptop provision,phone allowance,
- Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
- Salary review once per year
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
- Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
- Working time: Monday - Friday
- Annual leaves at least 12 days per year
- Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
- Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Mmenu là startup hoạt động trong lĩnh vực công nghệ với Founder là cựu kỹ sư Google- anh Đỗ Trí Quốc, người có 15 năm làm việc tại các công ty công nghệ lớn nhất tại Nhật Bản như Rakuten, Coincheck… Môi trường làm việc tại Mmenu là môi trường năng động và văn hóa mở, nơi nhân viên đều có thể đưa ra những ý tưởng sáng tạo đóng góp vào sự phát triển chung của công ty.
Tại Mmenu, chúng tôi sử dụng các công nghệ mới nhất, tiên tiến nhất đang được áp dụng tại các công ty công nghệ hàng đầu thế giới mà ít công ty tại Việt Nam có thể triển khai được, đây hứa hẹn sẽ là môi trường rất tốt để phát huy năng lực của nhân sự một cách tối đa. Sau khoảng 1 năm startup, Mmenu tự hào đã hoàn thiện 90% hệ sinh thái các sản phẩm hỗ trợ quản lý nhà hàng một cách hiệu quả nhất và có hàng trăm khách hàng là chủ doanh nghiệp F&B bao gồm cả các chuỗi nhà hàng lớn. Mmenu luôn luôn chào đón những thành viên năng động, sáng tạo, ham học hỏi, không ngại thử thách và có tinh thần trách nhiệm với sản phẩm mình làm ra. Sau gần 2 năm hoạt động, sản phẩm của Mmenu đã vào được thị trường Nhật Bản, Thái Lan và sắp tới có kế hoạch vào thị trường Châu Âu.