Mô tả công việc
- Oversee the Experience Department operations, ensuring high-quality service in the Experience Center, Fitness Center, Pool, Beach, and Boat operations.
- Manage host performance, including selection, training, engagement, and recognition programs, while ensuring guest satisfaction and continuous improvement.
- Ensure health and safety standards for both guests and hosts, and promote sustainability practices.
- Attend daily operational meetings, implement Six Senses best practices and LQA standards, and liaise with Front Office for smooth operations.
- Maintain relationships with external teams, such as the National Park, and ensure safe and up-to-date trekking routes and activities.
- Handle guest complaints and feedback promptly, ensuring the service recovery process is followed.
- Monitor guest preferences, update profiles, and ensure smooth arrival, departure, and service processes.
- Handle any other duties as assigned by the Resort Manager and General Manager
- Open to Expat
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary in 2-month probation
- Social Insurance on 100% salary
- Annual Home leave ticket support
- Accommodation provided
- Uniforms and Laundry Service provided
- Relocation allowance to all positions provided
- 24/7 personal accident enrolled from starting date
- Duty Meals and Transportation provided
- Worldwide learning & Career Development with Six Senses & IHG
Yêu cầu công việc
- Excellent command over written and spoken English.
- Knowledge about water sports, safety and emergency rescue
- First aid knowledge
- Any equivalent combination of experience and training that provides the required knowledge, skills, and abilities.
- Familiar at creating reports, summaries and other documentation.
- Must participate and successfully complete training and educational programs made available to Six Senses Resorts & Spas.
Yêu cầu hồ sơ
- A Bachelor's degree or diploma in recreational activities or hospitality is required.
- Five years or more of experience in water sports, hospitality or recreational facilities.
- Advanced Microsoft software knowledge.
Mmenu là startup hoạt động trong lĩnh vực công nghệ với Founder là cựu kỹ sư Google- anh Đỗ Trí Quốc, người có 15 năm làm việc tại các công ty công nghệ lớn nhất tại Nhật Bản như Rakuten, Coincheck… Môi trường làm việc tại Mmenu là môi trường năng động và văn hóa mở, nơi nhân viên đều có thể đưa ra những ý tưởng sáng tạo đóng góp vào sự phát triển chung của công ty.
Tại Mmenu, chúng tôi sử dụng các công nghệ mới nhất, tiên tiến nhất đang được áp dụng tại các công ty công nghệ hàng đầu thế giới mà ít công ty tại Việt Nam có thể triển khai được, đây hứa hẹn sẽ là môi trường rất tốt để phát huy năng lực của nhân sự một cách tối đa. Sau khoảng 1 năm startup, Mmenu tự hào đã hoàn thiện 90% hệ sinh thái các sản phẩm hỗ trợ quản lý nhà hàng một cách hiệu quả nhất và có hàng trăm khách hàng là chủ doanh nghiệp F&B bao gồm cả các chuỗi nhà hàng lớn. Mmenu luôn luôn chào đón những thành viên năng động, sáng tạo, ham học hỏi, không ngại thử thách và có tinh thần trách nhiệm với sản phẩm mình làm ra. Sau gần 2 năm hoạt động, sản phẩm của Mmenu đã vào được thị trường Nhật Bản, Thái Lan và sắp tới có kế hoạch vào thị trường Châu Âu.