Việc làm Crossian

Cập nhật 06/12/2024 09:58
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Công Nghệ Và Giải Pháp Phần Mềm Crossian
HR Generalist (C&B) (Location. Dis 3, HCMC)
Crossian
78 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Work location: 83 Ngo Thoi Nhiem, dist 3, HCMC

The company:

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What are we looking for:

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What we offer:

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

Job Description

The HR Generalist – Compensation & Benefits will report to HR Manager of APAC and play a pivotal role in managing and administering the organization’s compensation and benefits programs. This position will also contribute to broader HR activities, including compliance, payroll coordination, and employee support, fostering a positive work environment aligned with the company’s values and goals.

  • Payroll Execution:
  • Execute the periodic payrolls (for both office-based employees and factory workers) to ensure accurate and timely processing of employee salaries and benefits-related deductions.
  • Verify and reconcile payroll changes, such as salary adjustments, bonuses, and benefits contributions

Compliance & Reporting

  • Ensure compliance with local labor laws, tax regulations, and internal policies related to compensation and benefits.
  • Prepare and maintain accurate records for audits, reports, and compliance purposes.
  • Monitor legislative changes and recommend updates to company policies and programs to maintain compliance.

Employee Relations & Support

  • Act as a point of contact for employees regarding compensation, benefits, and HR policy inquiries.
  • Assist in onboarding and offboarding processes, particularly in areas related to pay and benefits.
  • Support HR initiatives and programs, such as performance reviews, engagement surveys, and workforce planning.

HR Projects

  • Contribute to the development and implementation of HR projects, policies, and best practices.
  • Partner with cross-functional teams to align HR programs with organizational goals.

Qualifications

Other tasks as assigned by Managers

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Minimum 4-5 years working experience in C&B, payroll management for factory environment at similar size;
  • Experience in an international environment/ global collaboration
  • Good knowledge of Excel, Word, Outlook, Pivot
  • Knowledge ofLabor law, PIT law, Social insurances law
  • Knowledge of collaborative tools (MS Teams, Power PI) as a plus.
  • English communication ability is a plus
  • Strong knowledge of compensation structures, benefits programs, and labor law compliance
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail
  • Effective communication and interpersonal skills to build trust with employees and stakeholders
  • Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic work environment
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, Pax Sky, 63-65 Ngô Thì Nhậm, Phường Phạm Đình Hổ, Quận Hai Bà Trưng, TP Hà Nội, Việt Nam

Crossian là một doanh nghiệp thương mại điện tử dựa trên công nghệ có tốc độ tăng trưởng cao. Đằng sau sự thành công của chúng tôi là con người của chúng tôi. Là một công ty khởi nghiệp được thành lập vào năm 2020, chúng tôi đã tạo ra một môi trường năng động và có nhịp độ nhanh, cho phép mọi người của chúng tôi đạt được tốc độ CAGR chung trên 400% chỉ trong vòng chưa đầy 3 năm. Sứ mệnh của chúng tôi hiện nay là xây dựng thương hiệu DTC và tăng LTV của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm có giá trị tốt nhất được hỗ trợ bởi các chính sách dịch vụ khách hàng vô nghĩa vì Lấy khách hàng làm trung tâm là giá trị cốt lõi của chúng tôi.

Chính sách bảo hiểm

  • Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
  • Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
     

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty 
  • Chuyến đi công ty hàng năm (ngân sách lên tới $1200), xây dựng nhóm (120$/năm), các sự kiện/hoạt động gắn kết
     

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2020
  • Ngày hoạt động: 16/07/2020

Mission

  • CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ GIẢI PHÁP PHẦN MỀM CROSSIAN VIỆT NAM quyết tâm phát triển và đem đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực và sáng tạo để phục vụ các nhu cầu của khách hàng, giúp đỡ khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại Crossian

Bạn làm việc tại Crossian? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Crossian

Crossian

Click để đánh giá