Mô tả công việc
- Organizes and controls the day to day running of the reception desk
- Ensuring consistent product and service delivery with a high level of client care.
- Handles all guest inquiries in a courteous and efficient manner.
- Ability of building & maintaining guest relationship.
- Promotes the desired work culture around the six core values of Caravelle Touches: Guest First, Warmth, Harmony, Respect, Integrity and Kaizen of the Caravelle Saigon
Quyền lợi được hưởng
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays x 300%
- Work 8h/day shift, 6 days off monthly
- Join the most Iconic Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Amazing Guests Experience
Yêu cầu công việc
- University or College graduation with major in Hospitality management
- Minimum 1 years with relevant experiences in 4 or 5 star hotels
- Fluent in English communication
- Flexibility and be able to work under pressure.
- Positive attitude and mindset of hospitality
- Customer service skills
Yêu cầu hồ sơ
Phone number : 028 3823 4999 Ext 27601- Ms Tuyet
Address: 19 - 23 Lam Son Square, Ben Nghe Ward, District 1, HCM City
Công Ty Đào Tạo Doanh Nhân là một tổ chức hàng đầu trong lĩnh vực đào tạo và phát triển kỹ năng kinh doanh cho doanh nhân. Với mục tiêu mở rộng và phát triển bền vững, chúng tôi đang tìm kiếm một nhà lãnh đạo tài năng và đam mê, giúp chúng tôi xây dựng một đội ngũ nhân sự xuất sắc.
Trong thời gian gần đây, với vai trò là người nói chuyện trước công chúng, Luật sư Phạm Thành Long đang là một “hiện tượng” thu hút hàng ngàn Doanh nhân tham gia mỗi chương trình của ông. Các học viên tham dự chương trình đều tạo nên những đột phá trong cuộc đời của họ, đặc biệt là tạo ra những thay đổi mạnh mẽ, suy nghĩ tích cực để có một cuộc sống tốt hơn.