Việc làm Đầu Tư Phát Triển Vietoffice

Cập nhật 27/06/2024 11:38
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Vietoffice
Lễ tân khu căn hộ - Receptionist (Male)
Đầu Tư Phát Triển Vietoffice
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILTIES

1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.

2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.

3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.

4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.

5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.

6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.

7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.

8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.

9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.

10. Report to the shift leader or Chief Receptionist of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Reception.

11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.

12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.

13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)

14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.

15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.

16. Perform other tasks assigned by Chief Receptionist and Upper Management.

Quyền lợi được hưởng

  • 02 months of probation with 100% salary & service charge

• Full insurance package according to labour law & 24/7 insurance

• Bonus for Public holidays and 13th month salary

• Duty meal & uniform provided by Hotel

• Review salary once a year/ review performance for career path development

• Staff giving birth allowance/ Marriage allowance/ Funeral allowance

• Annual summer outing, team building activities, birthday party, best employee of the month, annual health check

• Training opportunities

• 8 hours per day

• Free motorbike parking

Yêu cầu công việc

1. One or two years’ experience as a Front Desk Agent/ Receptionist in upscale hotels or equivalent.

2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.

3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills

4. Good command of English and Vietnamese

5. Open-mindedness.

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng gửi CV hoặc thông tin liên lạc về địa chỉ email hoa.le   daewoohotel.com hoặc liên hệ phòng nhân sự 

02438315000 máy lẻ 3040

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Đầu Tư Phát Triển Vietoffice
Đầu Tư Phát Triển Vietoffice Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Rosana, Số 60 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt NamV

Mô tả công việc

  • Gặp gỡ và chào hỏi khách thuê và khách hàng
  • Giải đáp lịch sự các yêu cầu, thắc mắc cho khách thuê và khách hàng
  • Cập nhật kiến thức về toàn bộ tòa nhà để giải đáp thông tin chính xác cho khách hàng
  • Thông báo cho các bộ phận liên quan và văn phòng quản lý về các yêu cầu, thắc mắc, khiếu nại, v.v. của khách thuê và khách hàng
  • Đảm bảo rằng tất cả đồ đạc, vật dụng trang trí và thiết bị tại khu vực lễ tân được giữ trong tình trạng ngăn nắp.
  • Phối hợp với văn phòng quản lý và các bộ phận khác để đảm bảo việc sửa chữa, dọn dẹp, v.v. được thực hiện kịp thời

Yêu cầu ứng viên

  • Chuyên cần, nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
  • Có tinh thần làm việc nhóm
  • Có động lực, năng lực, tính linh hoạt và sẵn sàng học hỏi

Quyền lợi

  • Lương: 3-5 triệu/tháng + thưởng
  • Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, hòa đồng
  • Được hỗ trợ đào tạo nâng cao nghiệp vụ

Địa điểm làm việc

- Hồ Chí Minh: 200 Đường 3 tháng 2, Phường 12, Quận 10, Quận 10

Những nghề phổ biến tại Đầu Tư Phát Triển Vietoffice

Bạn làm việc tại Đầu Tư Phát Triển Vietoffice? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đầu Tư Phát Triển Vietoffice

Đầu Tư Phát Triển Vietoffice

Click để đánh giá