Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
- Maintain accounts receivable records to ensure aging is up to date, credits and collections are applied, uncollectible amounts are accounted for, and miscellaneous differences are cleared.
- Process accounts and incoming payments in compliance with financial policies and procedures.
- Perform day to day financial transactions, including verifying, classifying, computing, posting and recording accounts receivables’ data.
- Generate financial statements and reports detailing accounts receivable status.
- Prepare analytical and ratio analysis in relation to A/R for management to gain a better understanding of how collection efforts are progressing.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
1. Education background requirements:
- Bachelor’s degree in accounting or finance.
2. Experience/Industry requirements:
- > 3 years of experience from a similar position –Receivable Senior Accountant with ERP Netsuite experience is plus.
- Working knowledge of e-commerce company and trading company.
- Experience working in financial systems software, including the general ledger and subledgers.
3. Competency requirements:
- Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
- Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
- Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
- Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mô tả công việc
- Gặp gỡ và chào hỏi khách thuê và khách hàng
- Giải đáp lịch sự các yêu cầu, thắc mắc cho khách thuê và khách hàng
- Cập nhật kiến thức về toàn bộ tòa nhà để giải đáp thông tin chính xác cho khách hàng
- Thông báo cho các bộ phận liên quan và văn phòng quản lý về các yêu cầu, thắc mắc, khiếu nại, v.v. của khách thuê và khách hàng
- Đảm bảo rằng tất cả đồ đạc, vật dụng trang trí và thiết bị tại khu vực lễ tân được giữ trong tình trạng ngăn nắp.
- Phối hợp với văn phòng quản lý và các bộ phận khác để đảm bảo việc sửa chữa, dọn dẹp, v.v. được thực hiện kịp thời
Yêu cầu ứng viên
- Chuyên cần, nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
- Có tinh thần làm việc nhóm
- Có động lực, năng lực, tính linh hoạt và sẵn sàng học hỏi
Quyền lợi
- Lương: 3-5 triệu/tháng + thưởng
- Môi trường làm việc trẻ trung, năng động, hòa đồng
- Được hỗ trợ đào tạo nâng cao nghiệp vụ