- Order facility every month/ arise
- Update capacity/ booking on the system
- Update the customer information file (CIF) on the system; hard copy storage
- Prepare contracts, acceptance records, and payment requests based on the information provided
by the Sales department.
- Manage and store customer information and records.
- Monitor payment deadlines from customers (B2B).
- Prepare documents such as contracts, quotations, and acceptance records to be sent to
customers.
- Manage office supplies and all related items within the common office area.
- Obtain price quotes from suppliers when requested.
- Perform other tasks as required by the Manager.- At least 2 - 3 years of experience in the same position
- Basic English
- Good at Computer skills
- Strong communication and organizational skills, time management
- Have a good attitude, Positive, and willing to take on new assignments.
- Flexible, ability to work under high pressure.
- Independent and well self-controlled with honesty and sincerity, responsibility- Competitive salary - Bonus 13th month salary
- Review your KPI and salary 4 times/ year
- Parking fee and lunch allowances
- Social Insurance - UIC Accident Insurance
- Annual health checkups and vaccination
- Company trip
Công ty TNHH Đầu Tư và Sản Xuất thương mại nội thất Modern cho ra đời thương hiệu Modern Door – Thế giới cửa hiện đại – vào năm 2010 với dòng sản phẩm chủ lực là cửa gỗ, cửa gỗ công nghiệp, của nhựa Hàn Quốc, cửa nhựa lõi thép, cửa chống cháy,.. Với phương châm luôn đặt mình vào vị trí khách hàng, công ty cam kết thực hiện đúng những mục tiêu đề ra sau đây:
Kiểm soát chặt chẽ nguồn hàng nhập vào, không ngừng nâng cao, cải tiến công nghệ và chuẩn hóa quy trình sản xuất để tạo ra những sản phẩm chất lượng tốt nhất.
Đào tạo đội ngũ nhân viên với phong thái chuyên nghiệp, cung cấp dịch vụ bán hàng và hậu mãi tận tâm.
Cân nhắc tình hình thị trường và định mức giá hợp lý tương ứng với từng sản phẩm.
Sẵn sàng lắng nghe và giải đáp mọi thắc mắc từ khách hàng, mang lại trải nghiệm mua hàng hài lòng nhất.
Bên cạnh đó, không những khâu bán hàng mà những tiện ích kèm theo như hình thức thanh toán, phương thức vận chuyển, lắp đặt, chế độ bảo hành, chính sách đổi trả, khiếu nại,.. đều được chúng tôi nghiên cứu và đưa ra phương án tốt nhất để hỗ trợ khách hàng.