Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage an assigned territory and demonstrate extensive knowledge of potential customers and competitors in this area.
- Cover both Sai Gon and Da Nang. Travel to Da Nang on quarterly basis or on business demand.
- Timely data entry in our Customer Relationship Management tool
- Orchestrate customer I branch relationships and collaborate with regional Product, Service, Geo, and Knowledge Management resources
- Participate in the creation of value-added solutions for customer's logistics needs, including supporting diagrams and cost-benefit calculations
- Support the transition of new accounts through customer introduction, information transfer, and securing any necessary customer paperwork. When needed, support AR (accounts receivable) collection.
- Attend training & development sessions to continue developing selling skills and updating Expediters Product and Service knowledge Involvement in local trade groups, as directed by the District Sales Manager
- Take on additional assignments as required, supporting company needs
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent qualifications
- Having at least 1 year experience in Logistics/Shipping/Freight Forwarding
- The ability to meet with customers off-site on a regular basis
- Oral and written proficiency in the English language
- Oral and written in the Chinese language is an advantage
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment
- Sense of urgency for goal achievement
- Self-motivated with ability to work in a fast-paced and constantly changing environment
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Strong rapport and relationship-building focused
- Empowered to make quick decisions in response to changing conditions
- Extroverted, confident, enthusiastic, and persuasive
- Influences others to action
- Timeliness and accountability for results
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Đầu Tư và Sản Xuất thương mại nội thất Modern cho ra đời thương hiệu Modern Door – Thế giới cửa hiện đại – vào năm 2010 với dòng sản phẩm chủ lực là cửa gỗ, cửa gỗ công nghiệp, của nhựa Hàn Quốc, cửa nhựa lõi thép, cửa chống cháy,.. Với phương châm luôn đặt mình vào vị trí khách hàng, công ty cam kết thực hiện đúng những mục tiêu đề ra sau đây:
Kiểm soát chặt chẽ nguồn hàng nhập vào, không ngừng nâng cao, cải tiến công nghệ và chuẩn hóa quy trình sản xuất để tạo ra những sản phẩm chất lượng tốt nhất.
Đào tạo đội ngũ nhân viên với phong thái chuyên nghiệp, cung cấp dịch vụ bán hàng và hậu mãi tận tâm.
Cân nhắc tình hình thị trường và định mức giá hợp lý tương ứng với từng sản phẩm.
Sẵn sàng lắng nghe và giải đáp mọi thắc mắc từ khách hàng, mang lại trải nghiệm mua hàng hài lòng nhất.
Bên cạnh đó, không những khâu bán hàng mà những tiện ích kèm theo như hình thức thanh toán, phương thức vận chuyển, lắp đặt, chế độ bảo hành, chính sách đổi trả, khiếu nại,.. đều được chúng tôi nghiên cứu và đưa ra phương án tốt nhất để hỗ trợ khách hàng.