Mô tả công việc
- Looking for new customers: Target customers are companies that need international import-export transportation of goods and services.
- Consulting customers about 3P Logistics’s services (Sea-Air Freight, Customs, Trucking, and operations related to import-export)
- Making quotation to customers.
- Conduct outbound calls and in-person meetings to provide consultations and introduce our products/services.
- Develop ideas and business plans, as well as customer care.
- Manage and track orders and contracts. Coordinate with relevant departments to ensure on-time delivery and receipt of goods.
- Pricing: priority is given to candidates with relationships with other shipping/forwarding companies.
Yêu cầu công việc
- Graduated from College/University.
- Candidates with at least 6 months of experience in a similar position or working in the logistics industry are preferred.
- Passion for business, ability to handle work pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Working days: Monday - Friday.
- Get high salary according to ability (500$ - 1500$).
- Bonus: Quarterly and annual performance bonus policy.
- Trained according to work plans and needs.
- Work within global logistics partner networks.
- Young, dynamic working environment, super cute and funny colleagues.
- Bonus for holidays, New Year, 13th-month salary, annual leave, Sickness according to law.
Công ty TNHH Đầu Tư và Sản Xuất thương mại nội thất Modern cho ra đời thương hiệu Modern Door – Thế giới cửa hiện đại – vào năm 2010 với dòng sản phẩm chủ lực là cửa gỗ, cửa gỗ công nghiệp, của nhựa Hàn Quốc, cửa nhựa lõi thép, cửa chống cháy,.. Với phương châm luôn đặt mình vào vị trí khách hàng, công ty cam kết thực hiện đúng những mục tiêu đề ra sau đây:
Kiểm soát chặt chẽ nguồn hàng nhập vào, không ngừng nâng cao, cải tiến công nghệ và chuẩn hóa quy trình sản xuất để tạo ra những sản phẩm chất lượng tốt nhất.
Đào tạo đội ngũ nhân viên với phong thái chuyên nghiệp, cung cấp dịch vụ bán hàng và hậu mãi tận tâm.
Cân nhắc tình hình thị trường và định mức giá hợp lý tương ứng với từng sản phẩm.
Sẵn sàng lắng nghe và giải đáp mọi thắc mắc từ khách hàng, mang lại trải nghiệm mua hàng hài lòng nhất.
Bên cạnh đó, không những khâu bán hàng mà những tiện ích kèm theo như hình thức thanh toán, phương thức vận chuyển, lắp đặt, chế độ bảo hành, chính sách đổi trả, khiếu nại,.. đều được chúng tôi nghiên cứu và đưa ra phương án tốt nhất để hỗ trợ khách hàng.